نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

صحبت‌های کوجیما در رابطه با «تاریکی» بیش از حد دنیای بازی MGS 5: The Phantom Pain

ظاهرا آخرین تریلر بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain زیاد «تاریک» بوده و همین مسئله باعث اعتراض مردم و ایجاد انتقاد نسبت به آخرین ساخته کوجیما شده است. با زومجی همراه باشید تا پاسخ کارگردان این بازی نسبت به اتهامات واردشده را مشاهده کنید.

هیدئو کوجیما، کارگردان سری متال‌گیر و بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که چندوقتی است در سکوت به سر می‌برد، در پاسخ به این اعتراضات گفت:

پس از انتشار تریلر E3 بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، متوجه شدم مردم نسبت به تاریکی بیش از اندازه دنیای بازی اعتراض کردند. سعی کنید گیم‌پلی بازی را بیشتر تماشا کنید. درجه آزادی بازیکنان در بازی بسیاربالا است و من هم دوست دارم این خصوصیت در دنیای این سری باقی بماند. با این حال درکنار گیم‌پلی، داستان بازی اتمسفر تاریک‌تری دارد.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain داستان انتقام است. برای رسیدن به این مهم، ما به عنوان سازنده باید تمام توانایی‌های خود را در دنیای بازی و ماموریت‌ها بیشتر کنیم. محتوای ماموریت‌ها شامل: بدست آوردن اطلاعات، نجات، جلوگیری از رخ‌دادن اتفاقات، تخریب و دست‌بردن در کارهای بزرگ است. زمانی که شما در ماموریت‌های خود به پایگاه دشمن نفوذ می‌کنید، نیروهای شما درحال جمع‌آوری تکنولوژی هستند. زمانی که درحال ارتقای پایگاه خود هستید، فرصت انتقام و بدست آوردن اطلاعات کافی برای هدفی که قصد دارید از او انتقام بگیرید را بدست می‌آورید.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های کوجیما و «تاریکی» بیش از اندازه داستان بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain چیست؟

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده