نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

سی‌دی پراجکت رد به شدت مشغول کار روی بازی Cyberpunk 2077 است

بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 امسال حضور نداشت، اما این موضوع اصلا تعجب‌برانگیز نبود؛ آدام کیسینسکی، مدیر عامل شرکت سی‌دی پراجکت رد، چندی پیش اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۱۷ خبری از این بازی نخواهیم شنید.

کیسینسکی در صحبت‌هایش گفته بود که موفقیت بالای The Witcher 3 باعث شده تا استودیوی سی‌دی پراجکت رد فعلا تمرکزش را روی این بازی بگذارد و محتواهای دانلودی بیشتری را برای آن عرضه کند.

به تازگی مارسین ایوانسکی، یکی از موسسان سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که در حال حاضر استراتژی استودیو این است که از درستی حرکت بعدی خود اطمینان حاصل کند. ایوانسکی گفت:

ما ویدئوی تیزر بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کردیم تا ببینیم بازیکن‌ها چه احساسی در مورد آن دارند. ما در مورد این پروژه بسیار هیجان‌زده بودیم، اما چه اتفاقی رخ می‌داد اگر به درستی انجام نمی‌شد؟ به هر حال بازخوردها شگفت‌انگیز بود. حالا نوبت ماست که آن را ارائه کنیم؛ ما به سختی مشغول کار روی آن هستیم.

ایوانسکی همچنین گفت که پس از سال‌ها انتشار بازی‌های مجموعه‌ی The Witcher، ساختن یک بازی با فضای علمی-تخیلی می‌تواند به نوعی برای گروه یک استراحت محسوب شود. او توضیح داد:

شاید بازیکن‌ها بخواهند با چیز دیگری مشغول شوند. ما خوشحالیم که در بازی جدیدمان اسلحه‌ی گرم داریم. ما قصد داریم تا با بازی Cyberpunk 2077 تیم‌مان را پرانرژی نگه داریم. اعضای اصلی تیم هنوز درگیر ساخت محتواهای اضافی برای بازی The Witcher 3 هستند، اما هر روز افراد بیشتر و بیشتری به پروژه‌ی Cyberpunk 2077 اضافه می‌شوند.

از قرار معلوم باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر بمانیم تا سی‌دی پراجکت رد Cyberpunk 2077 را منتشر کند؛ یا شاید هم فقط اطلاعات جدیدی از بازی ارائه شوند و انتشار آن به بعد موکول گردد. فعلا طرفدارن The Witcher 3 می‌توانند خوشحال باشند و با محتواهای دانلودی که گویا تا سال آینده نیز برای بازی محبوب‌شان عرضه خواهد شد حسابی خوش بگذارنند.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده