// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

سونی از نسخه یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 به نام Ultimate Player رونمایی کرد

پس از اینکه مایکروسافت اقدام به عرضه‌ی نسخه‌ی یک ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان کرد، حال نوبت به سونی رسیده تا نسخه‌ی یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 را برای عرضه آماده کند.

PlayStation 4 Ultimate Player 1TB Edition، نام رسمی نسخه‌ی یک‌ ترابایتی و نسبتا بهینه‌سازی شده‌ی کنسول پلی‌استیشن 4 کمپانی سونی است که در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیرماه) در اروپا و کلیه مناطق پال عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این نسخه مشخص نشده است و سونی در اعلامیه رسمی خود گفته قیمت متقاضیان در زمان عرضه می‌توانند با مراجعه به خرده‌فروشی‌های معتبر از قیمت آن اطلاع پیدا کنند.

در اعلامیه‌ی سونی آمده است:

با ارائه‌ی دو برابر فضای ذخیره‌سازی در پلی‌استیشن 4 هیجان‌انگیز، شما می‌توانید بازی‌های بیشتری را که دوست‌شان دارید در پلی‌استیشن 4 خود قرار دهید. همچنین شما قادر خواهید بود تا بازی خود را با استفاده از بسته‌های الحاقی بیشتر، گسترش دهید. در سوی دیگر، شما قادر خواهید بود تا لحظات به یادماندنی بیشتری را از بازی‌های خود با قابلیت Share ذخیره کنید و به اشتراک گذارید.

با اینکه در منبع اصلی خبر، اشاره‌ای به جزئیات دیگر این نسخه نشده، اما برخی خبرگزاری‌ها به نقل از وب‌سایت پلی‌استیشن ژاپن گزارش دادند که سونی در حال تولید پلی‌استیشن 4های بهینه‌تری است که در آن‌ها ما شاهد ۸ درصد کاهش مصرف انرژی هستیم و همچنین به میزان ۱۰ درصد از وزن کنسول کاسته شده است. در وب‌سایت پلی‌استیشن ژاپن فقط به نسخه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی اشاره شده و مشخص نیست آیا این بهینه‌سازی‌ها شامل حال نسخه‌ی یک ترابایتی می‌شود یا خیر.

منابع: PlayStation Blog - DualShockers - jp.PlayStation


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده