// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۶

تماشا کنید: Eternal Conflict اولین محتوای الحاقی بازی Heroes of the Storm

بلیزارد از همین ابتدا به خوبی  به طرفداران ثابت کرد که قصد هرچه بروزتر نگاه داشتن جدیدترین بازی سبک MOBA (جنگ‌های چندنفره‌ی آنلاین میدانی) شرکت خود را دارد. این شرکت در جریان اولین کنفرانس PC Gaming از اولین محتوای الحاقی بازی Heroes of the Storm رونمایی کرد.

حدود ۲۰ روز قبل شرکت بلیزارد در نهایت نسخه‌ی نهایی بازی Heroes of the Storm را در دسترس همگان قرار داد. این بازی مدت زمانی طولانی‌ای را در مراحل آزمایشی بتا سپری کرده در نتیجه منتظران بسیاری را چشم در انتظار نگاه داشته بود. اکنون شرکت بلیزارد با الهام گرفتن از برخی المان‌های بازی Diablo III‌ بسته‌الحاقی جدیدی را با نام Eternal Conflict برای بازی Heroes of the Storm معرفی کرده است. این بروزرسانی علاوه بر پوسته‌ و Mounts های جدید، نقشه‌ای به نام Battlefield of Eternity را نیز با چند شخصیت جدید به Heroes of the Storm می‌آورد.

با عرضه‌ی برورزرسانی شخصیت The Butcher که از بازی دیابلو می‌شناسیم، او به عنوان شخصیتی از کلاس Assassin ها به بازی افزوده می‌شود. King Leoric نیز از دیابلوی ۳ شخصیت دیگری است که راه خود را به بسته‌الحاقی باز کرده است. از مهارت‌های جالب Leoric می‌توان به حضور روح او در میدان نبرد بعد از کشته شدن اشاره کرد. هرچند زمانی که Leoric  به شکل روح است نمی‌تواند به سایرین ضربه‌ای وارد کند اما ضربات او باعث کاهش زمان بازگشت سریعتر جانش می‌شود.

علاوه بر این پوسته و مهارت‌های دو شخصیت Archangel Diablo و Novazon Nova  و شخصیت The Monk نیز به همراه بروزرسانی Eternal Conflict خواهند بود. این بسته الحاقی ۸ روز دیگر در تاریخ۹ تیرماه عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده