// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱

کمپانی وارنر فروش نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight را متوقف کرد

Batman: Arkham Knight در حالی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شده که مشکلات جدی را برای دارندگان نسخه‌ی پی‌سی ایجاد کرده و کمپانی برادران وارنر، ناشر این بازی حالا مجبور به توقف فروش این نسخه شده است.

با اینکه نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان Batman: Arkham Knight با بازخورد‌های مثبت و بسیار خوبی همراه شده است، اما در طرف مقابل دارندگان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی از اقبال خوبی برخوردار نبوده‌اند و مشکلات فنی بسیار زیادی حتی در رایانه‌های شخصی با مشخصات بالا، گریبان‌گیر آنها شده است. حالا این مشکلات و اعتراضات به حدی رسیده‌ است که کمپانی وارنر را مجبور به معذرت خواهی کرده و فعلا فروش این نسخه از بازی را برای رایانه‌های شخصی متوقف کرده است.

کمپانی برادران وارنر اطلاعیه‌ای را در انجمن رسمی خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

ما از همه‌ی کسانی که مشکلات فنی Batman Arkham Knight را در رایانه‌های شخصی تجربه کرده‌اند معذرت خواهی می‌کنیم. ما به این مسائل با جدیت مقابله کردیم و تصمیم گرفتیم فعلا فروش نسخه‌ی پی‌سی را به حالت تعلیق در بیاوریم تا مشکلات این نسخه را به طور کامل شناسایی و نسبت به رفع و استانداردسازی آنها اقدام کنیم.

طرفداران مجموعه Batman: Arkham به پشتیبانی خود از این سری برای پیش‌برد موفقیت‌های آن ادامه خواهند داد و ما هم از آنها به خاطر صبر و شکیبایی که دارند نهایت تشکر را داریم. ما در حال کار روی نسخه‌ی پی‌سی بازی Batman Arkham Knight هستیم و آن را بروزرسانی خواهیم کرد تا شما (طرفداران) بتوانید از آخرین قسمت مجموعه‌ی Batman: Arkham لذت ببرند.

مشکلات نسخه‌ی پی‌سی Batman: Arkham Knight بسیار زیاد و عذاب آور هستند اما بیشتر آنها به افت شدید نرخ فریم حتی در سیستم‌های قدرتمند و همچنین دانلود ناقص فایل‌ها از شبکه‌ی استیم مربوط می‌شود. در مورد عملکرد بازی، کاربران کارت‌های گرافیک اِی‌ام‌دی اوقات سختی را می‌گذارنند. بر اساس گزارش‌های این کاربران، نرخ فرم بازی تا زیر ۵ فریم بر ثانیه هم افت می‌کند. در واکنش به این مورد، مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی درست قبل از انتشار آن توسط وارنر برادرز تغییر یافت. در مشخصات جدید ذکر شده که کاربران کارت‌های ای‌ام‌دی نیاز به مدل رادئون 7950 یا بهتر با حداقل ۳ گیگابایت حافظه خواهند داشت.

افت فریم زمانی رخ می‌دهد که بتمن در حال پرواز است یا هنگامی که بت‌موبیل را فرامی‌خواند و سوار آن می‌شود. در این مواقع نرخ فریم حدود ۱۰ فریم بر ثانیه خواهد بود و البته این مختص کارت‌های ای‌ام‌دی نیست. حتی کارت‌های قدرمتند انویدیا مانند GTX 980 ،GTX 970 و حتی در بعضی موارد، تایتان ایکس هم این مشکل را تجربه‌ کرده‌اند. گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که هنگام اجرای مجدد بازی، نرخ فریم روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌شود که احتمالاً به خاطر وجود یک باگ در بازی است.

به زودی بررسی بازی Batman: Arkham Knight را در زومجی قرار خواهیم داد. در ادامه ویدیوی زمان عرضه‌ی این بازی را می‌توانید با دو کیفیت تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده