نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بهترین بازی مستقل نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی: Shenmue 3 و Firewatch

بازی‌های مستقل با به وجود آمدن شبکه‌هایی مانند استیم، پلی‌استیشن نتوورک و البته ایکس‌باکس لایو، حالا به عنوان یکی از بازیگران اضلی عرصه بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شوند. تیم زومجی در انتخاب بهترین‌های نمایشگاه E3، دو بازی Shenmue 3 و Firewatch را مشترکا به عنوان بهترین بازی‌های مستقل نمایشگاه E3 انتخاب کرد.

بازی‌های مستقل حالا با بودجه‌های ناچیز و البته به کارگیری ایده‌های نو، دست کمی از بازی‌های بزرگ ندارند. شاید برخی از ما  خیلی وقت است که منتظر معرفی یک نسخه جدید از سری پرطرفدار Shenmue هستند و باورشان نمی‌شد تا این بازی در نمایشگاه E3 امسال معرفی شود اما این اتفاق افتاد و خالق این سری روی سن کنفرانس سونی آمد و به معرفی نسخه سوم این بازی پرداخت؛ بازی که به صورت مستقل و با دریافت کمک‌های مالی از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر ساخته خواهد شد.

بهترین بازی مستقل نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی به صورت مشترک

بازی shenmue 3

Shenmue 3

یکی از شگفتی‌های E3 امسال، حضور یو سوزوکی، خالق سری بازی‌ Shenmue و معرفی نسخه سوم آن پس از سال‌ها بود. بازی که آخرین نسخه آن به سال‌ها پیش و به قبل از نسل هفتم برمی‌گردد. یو‌ سوزوکی اعلام کرد که بودجه ساخت بازی آن‌ها از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر تامین خواهد شد و همین موضوع سبب شد تا هدف ۲ میلیون دلاری تعیین شده برای بازی در عرض کمتر از یک ساعت تامین شود!

بازی firewatch

Firewatch

بازی Firewatch ساخته استودیو کاپما سانتو است و روایتگر داستان فردی است که از زندگی خود دست کشیده و به عنوان دیده‌بان آتش‌سوزی به جنگل‌های ایالت وایومینگ آمده است. نمایش بازی در E3 2015 نشان داد که این بازی می‌تواند به یکی از بهترین بازی‌های مستقل این چند وقت اخیر تبدیل شود و با استفاده‌ از المان‌های ساده و گرافیکی جالب بازی مستقل قابل توجهی باشد.

رتبه دوم

Cuphead

بازی cuphead

رتبه سوم

Beyond Eyes

beyond eyes


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده