نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

بهترین لحظه در نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی: DOOM و پشتیبانی Xbox One از بازی‌های نسل پیش

نمایشگاه E3 را می‌توان بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعت بازی‌های ویدیویی نام برد و همیشه در آن لحظات هیجان‌انگیز، شوک‌آور و سورپرایزکننده وجود دارد. از دیدگاه زومجی، لحظه‌ی رونمایی دوباره از قابلیت پشتیبانی بازی‌های ایکس‌باکس و رونمایی بازی Doom پس از سال‌ها، بهترین لحظات نمایشگاه E3 2015 محسوب می‌شوند.

رویداد E3 2015 که مدتی است به پایان رسیده، سورپرایزهای بسیاری به همراه داشت به طوری که رونمایی از آنها اشک شوق بسیاری از گیمر‌های دنیا را جاری کرد. شاید رونمایی رسمی از بازسازی نسخه هفتم مجموعه Final Fantasy یا بازگشت The Last Guardian را بتوان یکی از بهترین لحظات E3 2015 نامید. این سورپرایز‌ها فقط محدود به معرفی بازی‌ها نمی‌شود و معرفی قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان، سورپرایز دیگری بود که هواداران کنسول‌های مایکروسافت را حسابی خوشحال کرد.

بهترین لحظات نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی به صورت مشترک

Xbox-One-Backwards-Compatiblity

قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان

مایکروسافت کلا به سیم آخر زده و از هر قابلیت و هر چیزی که بتواند مخاطب را جذب کند بهره می‌برد. یکی از کارهای بسیار خوب و قابل توجه مایکروسافت در این زمینه، معرفی قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین ایکس‌باکس در کنسول ایکس‌باکس وان است. البته فکر نکنید که حالا می‌توانید دیسک‌های ایکس‌باکس 360 را در ایکس‌باکس وان بگذارید و بازی کنید. مایکروسافت سعی دارد بهترین بازی‌های نسل قبل را به این قابلیت مجهز کند و کاربر بتواند آن را برای ایکس‌باکس وان دانلود کند. در حال حاضر چیزی نزدیک به ۱۰۰ بازی در نظر گرفته شده که از بین ‌‌آنها می‌توان به Mass Effect و حتی Red Dead Redemption اشاره کرد.

 

doom

DOOM

DOOM نامی آشنا برای گیمرهای قدیمی است و خالق آن، جان کارمک پدر سبک تیراندازی اول شخص است که به خاطر همین قضیه، DOOM از تقدس و احترام خاصی در جوامع گیمی برخوردار است. بتسدا حالا در سال ۲۰۱۵ این مجموعه را کاملا پایبند به ریشه‌ها، نوسازی کرد و نمایشی حیرت‌انگیز و کاملا آشنا از آن در معرض دید عموم قرار داد. رونمایی از DOOM آن هم در اولین لحظات کنفرانس بتسدا، شور و هیجانی وصف نشدنی به پا کرد و بتسدا هم با نمایش چندین تریلر و توضیح کامل قابلیت‌های بازی، علاقه‌مندان به DOOM کلاسیک را هر چه بیشتر تشنه‌ی بازی کرد.

رتبه دوم مشترک

Final-Fantasy-7-Remake-Best

Final Fantasy 7 Remake

 

The-Last-guardian-Best-e3

The Last Guardian

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده