نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

خالق Shenmue مایل است قسمت چهارم این مجموعه را نیز بسازد

یو سوزوکی، خالق مجموعه‌ی Shenmue اعلام کرد که مایل است تا پس از Shenmue III، قسمت چهارم سری را نیز بسازد و داستان آن را به اتمام برساند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

سوزوکی طی مصاحبه‌ای که از طریق Reddit انجام داد گفت که داستان مجموعه‌ی Shenmue پس از قسمت سوم نیز همچنان ادامه خواهد داشت. سوزوکی تاکید کرد که کل داستان این مجموعه دارای ۱۱ فصل است و او از ابتدا قصد داشته که این ۱۱ فصل را در ۴ یا ۵ بازی تعریف کند.

فصل اول از داستان Shenmue در شماره‌ی نخست این مجموعه روایت شد؛ فصل دوم در قالب مانگا به نمایش درآمد و فصل‌های سوم تا پنجم نیز در Shenmue II تعریف شدند. احتمالا در Shenmue III نیز چند فصل دیگر از داستان مجموعه بازگو خواهد شد، اما حداقل یک بازی دیگر هم لازم است تا سوزوکی بتواند تمام ۱۱ فصل قصه‌اش را برای مخاطبان خود روایت کند؛ بنابراین انتشار قسمت چهارم Shenmue کاملا محتمل خواهد بود.

Shenmue III طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 معرفی شد. کمپین کیک‌استارتر بازی موفقیت چشمگیری را تجربه نمود؛‌ بودجه‌ی لازم برای ساخت Shenmue III فقط در ۹ ساعت جمع‌آوری شد و این بازی توانست به همین خاطر، نامش را در کتاب رکورد‌های جهانی گینس به ثبت برساند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده