نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

دو بسته الحاقی جدید بازی The Witcher 3 هم اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است

یک آخر هفته دیگر رسید و باز هم شاهد انتشار دو بسته الحاقی جدید برای بازی دوست‌داشتنی The Witcher 3: Wild Hunt هستیم. با زومجی همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با محتویات این دو بسته و حجم آن‌ها دراختیار شما قرار دهیم.

دو بسته‌ الحاقی جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یازدهمین و دوازدهمین محتویات رایگان این بازی هستند، یک ماموریت جدید برای کشتن هیولا با نام Skellige's Most Wanted و یک دست لباس جدید که برای منطقه اِسکِلیگا است را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نسخه پلی‌استیشن 4 بازی، حجم بسته الحاقی اول ۸۳ مگابایت و دومی هم ۳۷ مگابایت است:

The Witcher 3 (3) The Witcher 3 (2)

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، تا به حال ده بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ،  یک دسته کارت جدید برای بازی گوئنت و یک ماموریت جدید با نام «Fool’s Gold» به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است. هفته گذشته هم سی‌دی پراجکت رد با انتشار دو بسته الحاقی جدید یک ماموریت جدید با نام «Scavenger Hunt: Wolf School Gear»، لباس جدیدی را برای شخصیت گرالت به بازی اضافه کرد. اگر با دنیای ویچر آشنایی کامل داشته باشید، حتما می‌دانید زره‌هایی که با رنگ سبز و نام Legendary در بازی وجود دارند، بهترین نوع لباس‌هایی است که می‌توانید در بازی پیدا کنید. بسته الحاقی دیگر این بازی هم یک لباس جدید و بسیار زیبا را برای شخصیت تریس به بازی اضافه کرده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده