نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

ساخت بازی Phantom Dust لغو نشده، اما مراحل تولید «فعالی» را پشت سر نمی‌گذارد

یکی از سورپرایزهای مایکروسافت در نمایشگاه E3 2014، معرفی و زنده‌کردن مجدد بازی خاطره‌انگیز Phantom Dust بود. با این حال در ماه فوریه مطلع شدیم مایکروسافت استودیو دارک‌ساید گیمز را برای تولید Phantom Dust از کار برکنار کرده و به همین دلیل از آن زمان شایعاتی مبنی بر لغوشدن این بازی به گوش‌ می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه‌ی اخیری که با آرون گیرین‌بِرگ، مدیر محصولات مایکروسافت انجام شده وی شفاف‌سازی‌هایی لازم را برای این پروژه انجام داده است:

Phantom Dust پروژه هیجان‌انگیزی برای فیل اسپنسر و بسیاری از افراد تیم ما بود. درحال حاضر درحال بررسی کارهایی هستیم که می‌توانیم در دراز‌ مدت با این بازی انجام دهیم . روند ساخت بازی Phantom Dust لغو نشده، اما درحال حاضر مراحل تولید فعال و جدی را تجربه نمی‌کند. تولید این پروژه مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر، زمان بیشتری می‌برد. در این زمان، هیچ بروزرسانی دیگری را در رابطه با این بازی اعلام نخواهیم کرد.

بازی Phantom Dust برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای کنسول ایکس‌باکس منتشر شد. این بازی با تلفیق مکانی دوئل در میدان‌های نبرد و گیم‌پلی سریع در آن زمان توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. درحالی که این بازی توسط مایکروسافت تولید شده بود، اما کمپانی مَجیسکو وظیفه انتشار آن در آمریکای شمالی را برعهده داشت.

طی ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر «نابودی بازی Phantom Dust توسط مایکروسافت» منتشر شد. اعضای دارک‌ساید گیمز گفته بودند به دلیل بودجه‌ی محدود خود، نتوانسته خواسته‌های مایکروسافت را برآورده کند و این باعث نابودی آن‌ها و بازی Phantom Dust شده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا پروژه ساخت بازی Phantom Dust در آینده لغو خواهد شد یا مایکروسافت می‌تواند این بازی را از مَنجِلابی که در آن گیر کرده بیرون بکشاند و ساخت بازی را مجددا از سر بگیرد؟

منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده