نویسنده: رسول خردمندی
// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

۲۰ حقیقت شگفت‌ انگیز درباره بیگانگان فضایی

در اینکه آیا واقعا بیگانگان فضایی واقعا وجود دارند یا خیر ابهامات زیادی وجود دارد.هر چه بیشتر می‌گذریم با شواهدی که رویت می‌شود می‌توان وجود بیگانگان را تایید کرد. در ادامه این مقاله قصد بر این است تا با ۲۰ حقیقت خواندنی درباره آنها آشنا شوید. با زومجی همراه باشید.

بیگانگان فضایی که مردم عامه از آنها تحت عنوان آدم فضایی یاد می‌کنند از دیرباز تا کنون دست‌مایه خلق داستان‌های فانتزی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی شده‌اند. اینکه آیا واقعا از لحاظ علمی بیگانگان در سطح کهکشان راه شیری وجود دارند یا خیر هنوز به رسمیت ثابت نشده ولی از شواهد و مستنداتی که در طول تاریخ شکل گرفته اکثر مردم وجود بیگانگان را پذیرفته‌اند. بسیاری از مردم نیز در سرتاسر دنیا ادعا کرده‌اند که بیگانگان آنها را دزدیده‌اند و مورد سو‌استفاده توسط آنها قرار گرفته‌اند.

۱- بالغ بر بیست هزار نفر بیمه «آدم ربایی توسط بیگانگان» را خریداری کرده‌اند. یک شرکت حاضر شده تا به بیمه شوندگان، سالیانه ۱ دلار به ازای آدم‌ربایی توسط موجودات فضایی تا یک میلیون سال دیگر بدهد! امان از دست شرکت‌های بیمه!

۲- به بعضی از آتش‌نشانان در ایالات متحده آمریکا تعلیم داده شده که در مواقع رویارویی با بیگانگان فضایی چگونه رفتار کنند. حتی اعتقاد دارند که می‌توان با معلوماتی که کسب می‌کنند به بیگانگان زخمی شده نیز کمک کنند!

۳- اگر بیگانگان فضایی در کهکشان راه شیری در شصت و پنج میلیون سال نوری دورتر به ما نگاه کنند،‌ عصر دایناسورها را شاهد خواهند بود.

320-1024x768

۴- ادگار میشل، ششمین فردی که به ماه سفر کرد و روی آن قدم گذاشت ادعا کرده بیگانگان با انسان‌ها بارها ارتباط برقرار کرده‌اند. وی همچنین ادعا کرده که دولت وقت حقیقت‌هایی از فضایی‌ها می‌داند ولی از افشای حقیقت درباره آنها به عوام سر‌ باز می‌زنند.

۵ - دانشمندان آنجلینای شرقی ادعا می‌کنند ۲ درصد احتمال دارد وجود و ماهیت بیگانگان تا ده سال دیگر به اثبات برسد.

۶- آقای ایلیونژینف از کالمیکیا، رئیس فدراسیون جهانی شطرنج اعتقاد دارد بازی شطرنج توسط بیگانگان فضایی اختراع شده است! وی ادعا می‌کند در تاریخ هفده سپتامبر سال ۱۹۹۷ توسط بیگانگان فضایی که لباس زرد رنگی داشته‌اند دزدیده شده است.

620-1024x681

۷- در شهر سنت پائول در ایالت آلبرتا برای جذب بیشتر توریست، اولین جایگاه فرود سفینه فضایی را ساخته‌اند! همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید سکویی برآمده است که در پشت آن، پرچم کانادا دیده می‌شود. در زیر جایگاه نیز سنگ‌هایی ریخته شده است که می‌گویند هر سنگ، از یک ایالت واقع در کانادا گرفته شده است.نکته خنده‌دار و مضحک این است که مسئولین روی چه حسابی سایز سفینه فضایی را برای ساخت و طراحی جایگاه فرود حساب کرده‌اند؟!

719-1024x561

۸- پس از سه روز از ماموریت آپولو ۱۱، کارکنان در فضا از پرواز یک شی گزارش داده‌اند که در ابتدا تصور می‌شد قطعه‌ای جدا شده از راکت SIV-B باشد. ولی در نهایت تعجب اعلام شد که این راکت،‌ شش هزار مایل دورتر از موقعیت فضانوردان بود! تیم ناسا هنوز به ماهیت آن شی پرنده پی نبرده‌اند. آیا آدم فضایی‌ها، نظاره‌گر آپولو ۱۱ بوده‌اند؟

۹- مارگارت ترنبل و جیل تارتر، اخترشناسان موسسه کارنیج در واشینگتون دی سی لیستی از ۱۷/۱۲۹ ستاره‌ نزدیک به زمین تهیه کرده‌اند که می‌توان به این فکر کرد که حیات در نزدیکی آنها وجود داشته باشد. خانم ترنبل اعتقاد دارد که عمر سیاره باید سه میلیارد سال باشد تا یک جریان حیات هوشمند در آن وجود داشته باشد.

۱۰- فرانک دریک،‌ اولین اخترشناسی بود که در سال ۱۹۶۰ به صورت علمی تلاش کرد تا با بیگانگان فضایی ارتباط برقرار کند. وی تلاش کرد تا با ساخت و قرار دادن یک دیش ماهواره‌ای به شعاع ۸۵ فیت‌(۲۶متر) از دو ستاره مشابه خورشید سیگنال دریافت کند.

۱۱- بعضی از محققین اعتقاد دارند که بیگانگان یک بار از مصر باستان دیدن کرده‌اند تا برای آنها داستان‌هایی از نوادگان خودشان تعریف کنند! تصویر زیر را مشاهده کنید. هلی‌کوپتر، قایق، زیر دریایی، هواپیمای جت؛ چطور می‌شود باستانی‌ها از این ابزار آلات آگاهی پیدا کرده باشند؟ یا شاید هم از روی کاملا اتفاقی و تصادفی این تصاویر را در هیروگلیف خود کشیده‌اند؟ کدام یک بعید و غیرممکن به نظر می‌رسد؟ اینکه بیگانگان با آنها ارتباط برقرار کرده‌اند یا اینکه این تصاویر صرفا تصادفی کشیده شده‌اند؟ و اما آخرین سوال: چرا بیگانگان، دوره مصر باستان را انتخاب کرده‌اند و  به چه دلیلی آینده را برای آنها به تصویر کشیده‌اند؟

1124

۱۲- از سال ۱۹۹۵، موسسه‌ای به نام SETI‌ واقع در بخش کوهستانی کالیفرنیا به صورت خصوصی شروع به کار کرد. این موسسه در تلاش است تا با اسکن بیش از هزار ستاره، سیگنال‌های رادیویی بیگانگان را دریافت کنند. گفته می‌شود سالانه پنج میلیون دلار هزینه برای این پروژه در بر گرفته می‌شود. این موسسه ادعا می‌کند با استفاده از تلسکوپ آلن ۳۵۰ آنتی می‌توانند تا سال ۲۰۲۵ سیگنالی از بیگانگان دریافت کنند.

۱۳- بیشترین جایگاه‌هایی مورد پسند برای بیگانگان در کهکشان نوری کجاست؟ پناهگاه‌های زیرزمینی در مریخ، مکانی بر هشتمین ماه سیاره زحل تحت عنوان انسلادوس( که قطب جنوبی آن توسط آبفشان احاطه شده است)، ماه‌های سیاره مشتری تحت عنوان اروپا و کالیستو (در زیر لایه خارجی یخی آنها ممکن است اقیانوسی از آب نهفته باشد).

دیوید گرینسپون،‌ یکی از دانشمندهای موزه علوم و طبیعت دنور اعتقاد دارد که بیگانگان می‌توانستند در سیاره زهره نیز زندگی کنند و دمای ۴۵۴ سانتی‌گراد آن برای بیگانگان قابل تحمل بوده است.

۱۴- شاید اولین باری که بیگانگان به زمین آمدند در ۱۴۵۰ سال قبل از میلاد حضرت مسیح اتفاق افتاده باشد. اولین مردمانی که از وجود یک شی پرنده نورانی در آسمان گزارش داده‌اند، مصریان باستان بودند.

۱۵- ناپلئون بناپارت نیز ادعا می‌کرد که توسط بیگانگان فضایی دزدیده شده است! وی واقعا هم در ماه جولای ۱۹۷۴ برای چند روز گمشده بود. او ادعا می‌کند که توسط انسان‌هایی غریبه زندانی شده بود. باور این قضیه شاید سخت باشد و بسیاری این واقعه را زاییده ذهن ناپلئون بدانند ولی دانشمندان در جنازه وی توانستند یک شی بسیار کوچک پیدا کنند که به اسکلتش چسبیده بود و در نهایت ناباوری اعلام کرده‌اند که شی، یک میکرو چیپ بوده است. ولی باز هم یک سوال پیش می‌آید؛ چرا ناپلئون؟!

1518
۱۶- در سال ۱۹۵۷، آنتونیو ویلاس بواس،  یک کشاورز برزیلی گزارش داده که توسط آدم فضایی ربوده شده است. بیگانگان وی را به یک ژل آغشته کرده‌اند و با وی رفتار دوستانه‌ای داشتند. در زمان ربایش، آنتونیو فقط ۲۳ سال سن داشت و داستانش جزو اولین داستان‌های آدم‌ربایی توسط بیگانگان بود که در سرتاسر دنیا خبرش پخش شد.

۱۷- در سال ۲۰۰۳، طی یک تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد اعلام شد که در زیر هیپنوتیزم،  از هر ۱۰ نفر گزارش آدم‌ربایی توسط بیگانگان، ۷ نفر ادعا می‌کنند که توسط بیگانگان مورد تحقیقات جنسی قرار گرفته‌اند. سوزان کلانسی  در کتابش که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد سعی کرده تا به صورت علمی توضیح دهد که چه چیزی باعث می‌شود که انسان‌ها فکر می‌کنند توسط بیگانگان دزدیده شده و مورد سواستفاده قرار می‌گیرند.

۱۸- این احتمال وجود دارد که بیگانگان از انسان‌ها ترسیده باشند! در سال ۱۹۷۲ دانشمندان تلاش کردند تا ماهیت انسان‌ها را برای بیگانگان به تصویر بکشند. کارل ساگان و فرانک دریک بر روی فضاپیمای پایونیر ۱۰، پلاکی از شکل یک مرد و زن لخت به همراه مشخصات سیاره زمین و منظومه شمسی را به همراه داشت.

voyager

۱۹- در تاریخ ۲۴ فوریه ۱۹۴۲، صدها گزارش در پایگاه هوایی  لس آنجلس درباره مشاهده یک سفینه فضایی شکل گرفت. گفته می‌شود بارها به سفینه فضایی شلیک کرده‌اند ولی هیچ آسیبی به سفینه نرسید!

UFO Object Los Angles تصویری که ادعا می‌شود واقعی است.

۲۰- محققین اخیرا سنگی مریخی در قطب جنوب کشف کرده‌اند که حاوی نانو باکتری‌های فسیل شده است. اگر این سنگ توسط بیگانگان به زمین آورده شده، چه دخالت‌های دیگری آنها بر روی زمین داشته‌اند؟ سیاره مریخ می‌تواند حیات داشته باشد چون در سطح مریخ، گاز متان به وفور دیده می‌شود. سیاره زمین نیز حاوی گاز متان بوده و جالب است بدانید تقریبا تمام گاز متان توسط موجودات زنده تولید می‌شود. پس می‌توان ادعا کرد در سطح سیاره مریخ نیز موجودات زنده وجود دارد ولی تا مشاهده مستقیم یک بیگانه فضایی،‌ این موارد صرفا تئوری و فرضیه بوده و فراتر از یک ادعا نمی‌توان آنها را استناد کرد.

این مقاله صرفا ترجمه شده و نویسنده‌ی زومجی مولف مقاله نیست.

منبع: bestpictureblog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده