// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

با مادربورد گیمینگ P85-Gaming 3 گیگابایت آشنا شوید

همواره یکی از دغدغه‌های گیمرها داشتن مادربوردهایی با امکانات زیاد بوده است. شرکت گیگابایت به عنوان یکی از تولیدکنندگان سخت افزار، جدیدترین و اقتصادی‌ترین مادربورد خود مبتنی بر چیپ‌ست اینتل B85 و سوکت LGA1150 در سری Gaming را به دنیای گیمرها معرفی کرده است.


IMG1 jpg
مادربورد P85-Gaming 3 از آخرین و جدیدترین پردازنده‌های اینتل در سوکت LGA1150 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از جدید‌ترین پردازنده اینتل بر روی این بورد، گیمر‌ها می‌توانند بازی‌های خود را بدون هیچ نگرانی بر روی این بورد اجرا کنند. از امکانات ویژه و فوق‌العاده این مادربورد می توان به قرار گرفتن یک خروجی HDMI به همراه چهار درگاه خروجی USB 3.0 ( دو عدد در قسمت پنل پشت و دو عدد بر روی پنل کیس ) به همراه کارت صدا ALC892 ساخت شرکت Relteak اشاره کرد، این بورد همانند برادران بزرگ خانواده گیمینگ خود از تمامی امکانات به صورت پیش‌فرض و با توجه به رده خود پشتیبانی می کند که می‌توان به ویژگی انحصاری AMP-UP که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از هدفون و هدست‌های خود در کنار لاین جداکننده ، بهترین کیفیت صدا را از مادربورد P85 Gaming 3 دریافت کنند.
IMG2 jpg
این مادربورد در اندازه و سایز ATX عرضه خواهد شد ، بنابراین کاربران برای نصب آن در داخل کیس‌های متفاوت مشکلی نخواهند داشت. برق مصرفی این مادربورد توسط یک کانکتور ۲۴ پین تامین خواهد شد و برق پردازنده نیز توسط یک کانکتور 8-PIN تامین می‌شود که با توجه به پکیچ ارائه شده در مدار تغذیه ،گیمرها برای اورکلاک کردن پردازنده با محدودیتی از جانب مدار تغذیه رو به رو نخواهند شد و در آخر برای اتصال حافظه نیز گیگابایت چهار شکاف حافظه با قابلیت پشتیبانی حداکثر 32GB رم حداکثر تا فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتز بر روی این مادربورد تعبیه کرده است.
Gigabyte Gaming Mainboard
شکاف های توسعه این مادربورد تشکیل شده از یک اسلات PCI-Express 3.0 16x و PCI-Express 2.0 8x به همراه دو PCI-E x1 و PCI که برای کاربران رویای استفاده از دو کارت گرافیک در حالت Crossfire را محقق می سازد. برای اتصال ابزار ذخیره سازی نیز چهار درگاه Sata با سرعت انتقال اطلاعات تا حداکثر 6GB/s و دو درگاه با حداکثر سرعت 3GB/s تعبیه کرده است. در قسمت پنل مادربورد دو درگاه خروجی USB3.0 به همراه خروجی های کارت صدا 7.1 کاناله قابل مشاهده است، خروجی HDMI نیز در کنار پورت های PS/2 دیده می‌شود همچنین دو درگاه قدیمی USB2 در کنار خروجی LAN ساخت شرکت Gigabite قرار دارد.
Gigabyte Gaming Mainboard
تمامی اطلاعات ذکر شده نوید یک مادربورد گیمینگ در کنار کیفیت و پایداری قطعات از گیگابایت را می‌دهد که خیال گیمر‌های علاقه‌مند به بازی های میان‌رده و تحت شبکه از داشتن ابزاری حرفه‌ای برای پیروزی در بازی‌ها را راحت کرده است.

منبع: بخش بازاریابی و روابط عمومی شرکت فناوران آواسیس


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده