نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بتسدا تولید نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 را به صورت کامل متوقف کرد

مانند سرزمین متروکه بازی Fallout 4، بتسدا با کمبود منابع برای تولید نسخه ویژه این بازی با نام Pip-Boy مواجه شده و به همین دلیل، تولید این نسخه را به صورت کامل متوقف کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پیت هاینز، مدیر تبلیغات بتسدا روز گذشته در حساب توئیتر خود تایید کرد سهمیه هرکدام از خرده‌فروشان از نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 به آن‌ها داده شده و به همین دلیل دیگر به هیچ‌وجه از این نسخه تولید نخواهد شد.

ممکن است برخی از خرده‌فروشان در زمان عرضه بازی برای دریافت پول بیشتر چند نسخه از این کالکشن را در انبار خود نگه داشته باشند، اما از سوی بتسدا دیگر شاهد تولید این نسخه ویژه نخواهیم بود.

بنابراین اگر تا امروز موفق به سفارش این نسخه شدید، می‌توانید در زمان عرضه از محتویات وسوسه‌کننده آن لذت ببرید، اگرنه می‌توانید با مراجعه به وبسایت Ebay نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4  را با چندبرابر قیمت بیشتر خریداری کنید.

 

اگر هنوز رونمایی کامل این بازی و تریلرهای منتشرشده را مشاهده نکردید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده ویدیوهای منتشرشده بازی Fallout 4 در کنفرانس بتسدا بپردازید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده