نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

تماشا کنید: بازی ترسناک Allison Road، جانشینی برای Silent Hills

این روزها درحالی که سبک ترس و وحشت یک سبک نیمه جان به حساب می‌آید، تنها اُمید علاقه‌مندان بازی Silent Hills بود که توسط هیدئو کوجیما دردست تولید قرار داشت و متاسفانه این پروژه منتفی شد. اما درادامه با زومجی همراه باشید تا شما را با بازی‌ با نام Allison Road که شباهت زیادی به سری تپه‌های خاموش دارد آشنا کنیم.

Allison Road یک بازی مستقل و در سبک ترس وو حشت است که وقایع آن در یک خانه مرموز در یکی از روستاهای بریتانیا اتفاق می‌افتد.

Allison Road توسط یک تیم شش نفره با نام لیلیث (Lilith) تولید شده و مراحل ساخت آن از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ (درست یک هفته پس از عرضه دمو قابل‌بازی P.T که در نمایشگاه گیمزکام معرفی شد) آغاز شده و درحالی که مکانیک‌های اصلی آن در بازی قرار گرفته شده، در مراحل پیش از آلفا سپری می‌کند.

استودیو لیلیث تریلری را ساخته که نشان می‌دهد «بازی نهایی» آن‌ها به چه شکل خواهد بود. به خاطر داشته باشید بازی هنوز در مراحل تولید به سر می‌برد و احتمالا محتویات و کیفیت بازی نهایی نسبت به این تریلر تغییرات بسیار زیادی خواهید کرد.

اگر با دقت این تریلر را مشاهده کنید، متوجه الهام‌گیری سازندگان از بازی P.T که قرار بود روزی به Silent Hills جدید تبدیل شود خواهید شد. اگر سازندگان حتی نزدیک به ترس و وحشتی که در P.T تجربه کردیم برسند، بدون شک طرفداران و فروش خوبی را کسب خواهند کرد.

درادامه اولین ویدیو منتشرشده از بازی در سبک ترس و وحشت Allison Road را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

Allison Road هم‌اکنون در مراحل پیش از آلفا به سر می‌برد و تاریخ انتشار و پلتفرم مقصد مشخصی ندارد. برای اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید به صفحه فیس‌بوک این بازی مراجه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده