نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

معرفی بازی موبایل Her Story: تجربه‌ای جدید برای حل معمای یک قتل!

یک کامپیوتر قدیمی، یک صفحه جستجوی ویدیوهای دپارتمان پلیس به همراه تعداد بسیار زیادی ویدیو از یک زن در اتاق بازجویی تنها مواردی هستند که در بازی می‌بینید.در ادامه با معرفی بازی موبایل Her Story همراه زومجی باشید.

فیلم یا بازی؟

بازی موبایل Her Story

اگر از کسانی باشید که در حدود ۱۵ سال قبل، از کامپیوترهای خانگی استفاده می‌کردید، وقتی برای اولین بار بازی را اجرا کنید خود را در فضایی آشنا می‌یابید. یک صفحه دسکتاپ کامپیوتری متعلق به آن زمان! کل هدف شما در بازی نگاه کردن به ویدیوهای بازجویی زنی است که همسرش به قتل رسیده و تلاش شما برای سردرآوردن از اینکه چه اتفاقی رخ داده است. دلیل اینکه این بازی را می‌توان یک فیلم خواند این است که نقش زن داستان توسط بازیگری بنام ویوا سیفرت ایفا شده و بعد از اینکه مقداری از بازی بگذرد تشخیص اینکه شما دارید بازی می‌کنید یا فیلم می‌بینید سخت می‌شود.

جستجو کن، گوش کن و معما را حل کن

بازی موبایل Her Story

کاری که  شما باید در بازی بکنید، جستجو در دیتابیس پلیس با استفاده از واژه‌های کلیدی است. هر جستجو برای شما تعدادی ویدیو بر می‌گرداند که اگر شما آنها را ندیده باشید یک ایکون چشم در بالایش نمایان است. شما می‌توانید واژه‌های کلیدی خود را نیز به هر ویدیو اضافه کرده تا بتوانید بعدا با جستجوی آن واژه به آن دسته از ویدیوها دسترسی پیدا کنید. تمامی ویدیوها دارای تاریخ و زمان هستند تا بتوانید زمان به وقوع پیوستن بازجویی ها را تشخیص دهید. از نکات جالب بازی در دسترس بودن کل دسکتاپ کامپیوتر است به این صورت که با کلیک برروی هرکدام از ایکون ها می‌توانید به آن قسمت دسترسی پیدا کنید.

برای اینکه شما بتوانید از بازی لذت ببرید باید دانش زبان انگلیسی خوبی داشته باشید. این بازی یکی از متفاوت ترین بازی های موبایلی است که تابحال تجربه کردیدو تجربه آن بشدت توصیه می‌شود. هم اکنون می‌توانید بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار برای ایفون و ایپد دانلود کنید.

تریلر رسمی بازی را نیز می‌توانید در زیر تماشا کنید.

دانلود ویدیو

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده