// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶

تماشا کنید: ۱۵ دقیقه گیم‌پلی Uncharted 4 نسخه کامل تریلر E3 2015

با اینکه تریلر گیم‌پلی UNCHARTED 4: A Thief's End درE3 2015 ما را بسیار به وجد آورد، ولی ظاهرا این برای سونی کافی نبوده و حالا نسخه‌ای کامل‌تر از این تریلر را که ۱۵ دقیقه است منتشر شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده و با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

تریلر جدید Uncharted 4 ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی این تریلر است که در انتهای کنفرانس E3 2015 سونی به نمایش در آمد. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را با رزولوشن HD تماشا کنید یا آن را با کیفیت FullHD 1080p دانلود کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 1080p | رزولوشن 720p | رزولوشن 480p

داستان بازی آنچارتد ۴ به این شکل است که پس از گذشت سال‌های طولانی از آخرین ماجراجویی نِیتِن دِرِیک، وی باری دیگر و به اجبار وارد دنیای دزدان می‌شود. دریک که به اجبار وارد این ماجراجویی شده، وارد بزرگ‌ترین ماجراجویی عمرش در پی یافتن توطئه‌ای که در گذشته برای یک شکارچی گنج انجام شده می‌رود. با این حال تمام ماجراجویی‌ها پیامدهای خودشان را دارند و جدیدترین ماجراجویی نیتن قدرت فیزیکی، عقلانی و در نهایت حس فداکاری برای کسانی که دوستشان دارد را مورد آزمایش قرار می‌دهد.
Uncharted 4: A Thief’s End که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اسفند-فروردین) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: کانال یوتیوب سونی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده