نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

اگر به خاطر طرفداران نبود، سونی احتمالا ساخت بازی The Last Guardian را لغو می کرد

اگرچه بازی The Last Guardian مجددا معرفی شد، اما بدست‌آوردن اطلاعات از پشت صحنه مراحل ساخت این بازی که چندسالی در سکوت فرو رفته بود جالب است. اخیرا سونی اعلام کرده «اگر به خاطر طرفداران نبود»، ساخت این بازی را لغو و منتفی می‌کرد. با زومجی همراه باشید.

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده زمانی که The Last Guardian روزهای سخت و تاریکی را پشت سر می‌گذاشت، علاقه طرفداران و شور و هیجانی که نسبت به این بازی داشتند مانع منتفی شدن ساخت The Last Guardian شده است:

اگر مردم سوال کردن در رابطه با این بازی را قطع می‌کردند، احتمالا ما هم ساخت بازی را لغو می‌کردیم. انتقال The Last Guardian از پلی‌استیشن 3 به پلی‌استیشن 4 کار بسیار بسیار مشکلی بود. یکی از دلایل اصلی این سختی‌ها این بود که ما اطمینان نداشتیم این بازی سرانجام ساخته خواهد شد یا خیر.

مسائل تکنیکی را که کنار بگذاریم، بازی هنوز در مراحل ابتدایی تولید به سر می‌بُرد، بنابراین ما باید انگیزه‌ی بسیار زیادی برای ادامه ساخت این بازی روی پلی‌استیشن 4 داشتیم. ما به دیدگاه اوئدا اعتقاد داشتیم و او و تیمش دوست داشتند ما این دیدگاه را درک کنیم، برای همین ما این کار را انجام دادیم.

سوال‌های بی‌وقفه مردم در رابطه با روند تولید بازی یکی از انگیزه‌های ما برای ادامه روند تولید پروژه بود.

یوشیدا گفته است آن‌ها فکر می‌کردند محصول نهایی نمی‌توانند مانند نمایش اولیه بازی ظاهر شود. تنها انتقال بازی از پلی‌استیشن 3 به پلی‌استیشن 4 بوده که امکان تولید بازی به همان شکلی که در نمایش بازی مشاهده کردیم را برای سازندگان مویََثَر کرده است.

بازی The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. اگر هنوز اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، می‌توانید اولین نگاه به بازی The Last Guardian را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده