// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تایید عرضه نسخه فیزیکی بازی Shenmue 3 برای پلی استیشن 4

طبق اطلاعیه‌ی منتشر شده توسط توسعه دهندگان بازی Shenmue 3 در سایت کیک استارتر، استودیوی سازنده رسما عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی Shenmue 3 را برای پلی‌استیشن 4 تایید کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به این موضوع اکنون چهار گزینه پیش روی حامیان برای تحویل بازی قرار دارد:

  • دریافت نسخه‌ دیجیتالی بازی برای ویندوز پی‌سی
  • دریافت نسخه دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4
  • دریافت نسخه فیزیکی بازی برای ویندوز پی‌سی
  • دریافت نسخه‌ی فیزیکی بازی برای پلی استیشن 4

تمامی افرادی که تاکنون با پرداخت ۶۰ دلار نسخه‌ی فیزیکی بازی را برای رایانه‌ شخصی خود خریداری کرده‌اند قادر خواهند بود تا انتخاب خود را به دو گزینه‌ی دیگر تغییر دهند. کمک ۶۰ دلاری تنها شامل بازی برروی یکی از دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 می‌شود.

shenmue-3_original

جمع‌آوری سرمایه‌ مردمی برای بازی Shenmue 3 درست سه هفته‌ی گذشته در خلال کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 آغاز شد. با اینکه هدف اولیه ۲ میلیون دلار بود اما این بازی توانست در تنها ۹ ساعت هدف اولیه‌ی خود را محقق کند. مبلغ جمع‌آوری شده تاکنون به رقم فوق‌العاده ۴.۳ میلیون دلار رسیده است.

البته یو سوزوکی خالق سری Shenmue گفته است که برای ساخت و اعمال کامل تفکراتش در شماره سوم از جمله تنظیمات کامل جهان باز بازی، این پروژه نیاز به ۱۰ میلیون دلار بودجه دارد.

اولین شماره بازی Shenmue در سال ۱۹۹۹ با بودجه‌ای معادل ۴۷ میلیون دلار برای پلتفرم دریم‌کَست تولید شد. نسخه‌ی دوم بازی نیز در سال ۲۰۰۱ برای دو پلتفرم ایکس‌باکس و دریم‌کست عرضه شده بود.هرچند اکنون تنها ۱۲ روز به پایان کمپین کیک‌استارتر مانده، اما سونی از پشتیبانی همه جانبه از بازی خبر داده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده