نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

به لطف نسخه آلفا Star Wars: Battlefront، اطلاعات جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر شد

نسخه آلفا بازی موردانتظار Star Wars: Battlefront چند روزی است که دراختیار کاربران انتخابی الکترونیک آرتز قرار گرفته است. حال به لطف این نسخه، اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی Star Wars: Battlefront منتشرشده که درادامه شما را دعوت به مطالعه جزئیات می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط کاربرانی که این نسخه را آزمایش کردند، اسلحه‌هایی که در بازی وجود دارند شامل E11, A280, DH17, DL44, DLT19, DLT20a, EE3, SE14c, T21 و موشک‌انداز هستند. احتمالا برخی از سلاح‌ها مانند EE3 متعلق به شخصیت‌هایی مانند بوبا فیت هستند.

در جبهه وسایل‌نقلیه هم می‌توان انتظار وسایلی مانند T-65 X-wing, the Tie Fighter, Lambda Shuttle, Y-wing, Tie-Bomber, Corellian Corvette, Nebulon B Frigate, Imperial Star Destroyer, Mon Calamari Capital Ship Home One, AT-ST, AT-AT, Tie Interceptor, 74-Z و Speeder Bike را در بازی داشت.

براساس اطلاعات منتشرشده، ظاهرا بازیکنان می‌توانند حرکات انتخابی مانند تعظیم، تشویق و این‌گونه حرکات برای نمایش حس و حال خود اجرا کنند.

اگرچه این خصوصیت به صورت رسمی تایید نشده، اما ظاهرا بازیکنان می‌توانند سربازان اِستورم توروپر خود را هم شخصی‌سازی کنند. همچنین گفته شده نقشه تاتوین در بازی، دارای حالت متنوع شبانه‌روز مانند غروب و میانه روز است. متاسفانه کاربران نسخه آلفا بازی چند ویدیو را هم از روند گیم‌پلی نسخه جدید سری بازی‌های استار وارز در شبکه یوتیوب منتشر کردند که کمپانی الکترونیک آرتز سریعا اقدام به پاک کردن آن‌ها کرده است.

با وجود این‌که این اطلاعات از زبان اشخاصی که نسخه آلفا Star Wars: Battlefront را تجربه کردند منتشرشده، اما تا زمان تاییدشدن رسمی این اطلاعات از زبان دایس یا انتشار رسمی بازی نباید آن‌ها را به صورت رسمی درنظر گرفت.

اگر این اطلاعات صحیح باشد، نظر شما در رابطه با تنوع سلاح‌ها و وسیله‌نقلیه در این بازی که انتظارات زیادی از آن می‌رود چیست؟

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده