نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۶

سرانجام تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Journey مشخص شد

مانند داستان اصلی بازی Journey، طرفداران این بازی زمان زیادی است که شایعات و حدس‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی را در رابطه با تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی می‌شنوند. پس از انتظاری طولانی، ساعاتی پیش سرانجام تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی این بازی مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

امروز از طرقی وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، مشخص شد بازی Journey در تاریخ ۲۱ جولای (سی تیر) برای کنسول پلی‌استیشن 4 سونی منتشر خواهد شد. اگر نسخه پلی‌استیشن 3 این بازی را خریداری کرده باشید، شانس به در خانه شما آمده است، چراکه با قابلیت Cross-Buy کنسول‌های پلی‌استیشن، می‌توانید نسخه پلی‌استیشن 4 و بهینه‌سازی شده این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Journey  اگرچه دارای خصوصیات جدید مانند بهینه‌سازی در گرافیک بازی و رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم است، اما انتشار مجدد نسخه پلی‌استیشن 3 محسوب می‌شود.

Journey یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های نسل قبل بود که توانست جوایز و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. استودیو دَت‌ گِیم کمپانی (That Game Company) که از این مسئله باخبر است، با احداث یک کَمپِین جدید از طرفداران خواسته لحظات خاطره‌انگیز خود از این بازی را با دیگران به اشتراک بگذارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید ضبط ویدیوهای خاطره‌انگیز خود از بازی و ارسال آن از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و یوتیوب و استفاده از هَشتَگِ (#) «OurJourney« است.

بنابراین اگر منتظر یک سفر خاطره انگیز و احساسی در بازی Journey هستید، در تاریخ ۳۰ تیر می توانید در کنسول پلی‌استیشن 4 به انجام این کار بپردازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده