نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰

عرضه باندل اختصاصی پلی استیشن 4 برای بسته توسعه Destiny: The Taken King

شرکت اکتیویژن ناشر بازی Destiny ٬ در همکاری‌ دوباره با شرکت سونی دست به عرضه یک باندل اختصاصی برای پلی‌استیشن ۴ زده است. سونی امروز اعلام کرد که این باندل اختصاصی قرار است برای بسته توسعه جدید بازی Destiny به نام The Taking King عرضه شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از این باندلی اختصاصی برای نسخه اصلی بازی Destiny در پاییز سال پیش عرضه شده بود که به رنگ سفید بود. در این باندل اختصاصی جدید که به همان رنگ سفید است، در گوشه‌ی بالا و سمت راست این کنسول نقشه دنیای بازی destiny به رنگ خاکستری نقش بسته است که مهر Guardian نیز با رنگ طلایی بر روی آن قرار دارد. این باندل از یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی بهره می‌برد و دسته‌های آن نیز هم‌رنگ با کنسول هستند.

در بسته بندی این باندل همچنین یک کپی از نسخه Legendary از بسته توسعه The Taking king قرار دارد که ۵۹.۹۹ دلار از قیمت کل این باندل را به خود اختصاص داده است. پکیج این باندل شامل بسته توسعه The Taking king (به قیمت ۳۹.۹۹ دلار) و نسخه اصلی بازی destiny به همراه دو بسته اول توسعه آن می‌باشد. در این باندل اختصاصی پلی‌استیشن ۴ نشانه‌ای برای ارتقا به نسخه دیجیتالی کالکتور بسته توسعه The Taking king نیز مشاهده می‌شود.

نسخه کالکتور که معمولا ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد٬ سه کلاس از آیتم‌های عجیب و غریب به همراه امتیازات جایزه به بازی کننده ارائه می‌دهد. این موارد شامل: سه کلاس، سه رنگ مختلف زره و سلاح‌ها و دسترسی اولیه مجموعه سلاح‌ها. این محتوا‌های اختصاصی بحث و جدل‌های فراوانی به راه انداخته است٬ چون اکتیویژن پیش از این، این موارد را خارج از نسخه کالکتور ارائه نمیکرد. اما اکنون این محتوا با هزینه ۲۰ دلار به صورت مستقل در دسترس است.

همچون همیشه بسته توسعه The Taking king  محتوای اختصاصی برای پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ هم ارائه می‌دهد. این آیتم‌ها برای پلی‌استیشن حداقل تا پاییز ۲۰۱۶ اختصاصی باقی خواهد ماند.

سونی هنوز قیمتی برای باندل پلی‌استیشن ۴ بسته توسعه The Taking king مشخص نکرده، اما زمان عرضه این باندل را تاریخ ۲۴ شهریور ماه اعلام کرده است یعنی همان روزی که این بسته توسعه منتشر می‌شود. در روز‌های آینده اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده