نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

اِلادی یانگ، بازیگر فیلم G.I. Joe نقش اِلِکتِرا را در سریال Daredevil ایفا می کند

کمپانی مارول، غول بزرگ دنیای کامیک امروز در خبری اعلام کرد اِلادی یانگ، بازیگر فیلم سینمایی G.I. Joe: Retaliation برای اجرای نقش شخصیت اِلِکتِرا (Elektra) در سریال Daredevil، به لیست بازیگران این سریال اضافه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یانگ که در گذشته علاوه بر فیلم G.I. Joe: Retaliation در فیلم The Girl With the Dragon Tattoo هم حضور پیدا کرده بود، در کنار جان بِرنتال، دو بازیگر جدید فصل دوم سریال پرطرفدار Daredevil که با فصل اول خود غوغایی به پا کرد هستند.

همان‌طور که حتما اطلاع دارید، برنتال در سریال The Walking Dead به عنوان شخصیت شِین ایفای نقش کرده بود و این بار در سریال Daredevil، به عنوان فِرَنک کَسِل یا همان Punisher معروف قرار است هنر خود را به مردم نشان دهد.

مارول در بیاینه خود در رابطه با شخصیت الکترا گفته است:

الکترا زنی مرموز از گذشته مَت مِرداک است و سطح کارهای خطرناکی که انجام می‌دهد، بسیار بالاتر از توانایی‌های مَت برای کنترل آن‌ها است.

در طرفی دیگر جِف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول و تهیه‌کننده سریال دِردِویل در این رابطه گفته است:

پس از یک جستجوی جهانی، تصمیم گرفتیم الادی یانگ بهترین شخصیت برای اجرای نقش شخصیت بسیار پیچیده الکترا است. با همکاری چارلی یا همان مت مرداک، این دو شخصیت بهترین رابطه‌ای که می‌توان در دنیای کتاب‌های کامیک را پیدا کرد به همراه خود می‌آورند. درکنار این رابطه، اکشن معروف سریال Daredevil که محبوبیت خاصی دارد هم وجود خواهد داشت.

یانگ که ۳۴ سال سن دارد، اهل کشور فرانسه است، اما شخصیت الکترا که توسط فِرَنک میلِر خلق شده یک دختر و نینجای یونانی به حساب می‌آید. در سال ۲۰۰۳ و در فیلم Daredevil و از طرفی دیگر در سال ۲۰۰۵ و در فیلم Elektra، جنیفر گارنر در نقش الکترا ظاهر شد.

با نمایش عالی فصل اول سریال Daredevil، استودیوهای ساخت فیلم مارول خبر ساخت و عرضه فصل دوم را برای سال ۲۰۱۶ تایید کردند. بنابراین در سال میلادی آینده منتظر حضور دو شخصیت بسیار معروف دنیای کامیک با نام‌های پانیشِر و الکترا در سریال Daredevil باشید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده