نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 مشخص شد

سونی در جریان کنفرانس E3 2015 خود اعلام کرد پس از سال‌های طولانی، امسال با بازی Call of Duty: Black Ops 3 شاهد عرضه نسخه آزمایشی دیگری برای سری بازی‌های ندای وظیفه هستیم. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعاتی را راجعه به تاریخ انتشار این نسخه دراختیار شما قرار دهیم.

استودیو تری‌آرک، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 3 روز گذشته در حساب توئیتر خود تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بخش چندنفره این بازی را اعلام کرد:

با هیجان بسیار زیاد اعلام می‌کنیم نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۱۹ آگوست (بیست و هشتم مرداد) ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. به زودی اطلاعات بیشتری را در این رابطه دراختیار شما قرار خواهیم داد.

کاربرانی که Call of Duty: Black Ops 3 را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کنند، به صورت خودکار به نسخه آزمایشی این بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. متاسفانه نسخه آزمایشی این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر نخواهد شد.

طی روزهای آینده کمپانی اکتیویژن همچنین قرار است در نمایشگا کامیک-کان از حالت پرطرفدار «زامبی» Call of Duty: Black Ops 3 هم رونمایی کند. انتظار می‌رود در این نمایشگاه از نسخه کالکتور این بازی هم رونمایی شود.

این معرفی در پَنِل اختصاصی تری‌‌آرک و با حضور جیسون بِلاندِل، کارگردان بخش زامبی و کِرِگ هاستون، نویسنده ارشد این بخش بازی Call of Duty: Black Ops 3 انجام خواهد شد.

بنابراین اگر از کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 هستید و نسخه جدید سری بازی‌های Black Ops را هم پیش خرید کردید، در تاریخ بیست و هشتم مرداد می‌توانید زودتر از دیگران نسخه آزمایشی بخش چندنفره این بازی را تجربه کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های نسل هفتم این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده