نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تمام شخصیت‌های دکتر هو در Lego Dimensions قابل بازی خواهند بود

بازی Lego Dimensions دارای بسته‌های اضافی متعددی خواهد بود که شخصیت‌ها و مراحل جدیدی را برای بازی کردن در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارند؛ یکی از این بسته‌های اضافی متعلق به سریال تلویزیونی قدیمی شبکه‌ی بی‌بی‌سی به نام «دکتر هو» است.

در نمایشگاه کمیک‌کان امسال، اطلاعات زیادی درباره‌ی محتوای اضافی دکتر هو (Doctor Who) برای بازی Lego Dimensions منتشر شد. این اطلاعات را در زیر به صورت فهرست شده مشاهده می‌کنید.

  • تمام دکترهای مجموعه دکتر هو در بازی حضور دارند و بازیکن‌ها می‌توانند به ترتیب با آنها بازی کنند. وقتی شخصیت شما در بازی بمیرد، کار را مجددا با اولین دکتر آغاز می‌کنید و مراحل را دنبال می‌نمایید.
  • بازی کردن با هر یک از دکترها باعث می‌شود تا فضای داخلی «تاردیس» شما تغییر کند. تاردیس یکی از نمادهای اصلی مجموعه‌ی دکتر هو است که از آن برای سفر در زمان استفاده می‌شود. این وسیله از بیرون ظاهری شبیه کیوسک تلفن دارد، اما درونش بسیار بزرگتر و مانند یک سفینه‌ی فضایی است. در هنگام بازی کردن با اولین دکتر، ماشین زمان شما به شکل قدیمی و سیاه و سفید خواهد بود.
  • وسیله‌ای درون تاردیس وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یکی از آهنگ‌های اصلی مجموعه‌ی دکتر هو را انتخاب کنید تا برایتان پخش شود.
  • از جمله صداپیشگان اصلی و شناخته شده‌ی بازی می‌توان به پیتر کاپالدی (در نقش دکتر هو)، جنا کلمن (در نقش کلارا اوسوالد) و میشل گومز (در نقش میسی) اشاره کرد.
  • سایر شخصیت‌های مجموعه از قبیل سایبرمن، دالک و کی-۹ به صورت آدمک‌های فیزیکی لگو قابل خریداری و اضافه شدن به بازی هستند.

در ادامه چند تصویر از محتوای اضافی دکتر هو برای بازی Lego Dimensions را مشاهده می‌کنید.

سریال علمی-تخیلی دکتر هو که از سال ۱۹۶۳ در شبکه‌ی بی‌بی‌سی پخش می‌شود، امروزه به یکی از نشانه‌های فرهنگ معاصر بریتانیایی بدل شده‌ است. داستان این مجموعه درباره‌ی شخصیتی به نام دکتر هو است که با تاردیس (ماشین زمان) در زمان و فضا سفر می‌کند و با شیاطین دوره‌های مختلف می‌جنگد. دکتر هو از نسل «اربابان زمان» است که در جنگ بزرگ زمان منقرض شده‌اند. اربابان زمان در هنگام مرگ تجدید حیات می‌کنند و این راه‌حلی است که نویسندگان داستان به کمک آن هم فضای قصه را تغییر می‌دهند و هم دکترهای متفاوتی را در فصل‌های مختلف سریال معرفی می‌کنند. پیتر کاپالدی نقش دوازدهمین دکتر مجموعه را در Lego Dimensions ایفا خواهد نمود.

Lego Dimensions در ماه سپتامبر برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و Wii U منتشر خواهد شد. علاوه بر دکتر هو، سایر مجموعه‌های معروف مثل سیمپسون‌ها و پارک ژوراسیک را نیز به صورت محتواهای اضافی در Lego Dimensions خواهیم دید. این بازی مانند Skylanders و مجسمه‌های آمیبوی نینتندو، از آدمک‌های کوچک فیزیکی و یک پرتال واقعی برای وارد کردن آنها به بازی استفاده می‌کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده