نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نقش عمه مِی در فیلم جدید Spider-Man را احتمالا ماریسا تومِی بازی خواهد کرد

بر اساس گزارش سایت Variety، نقش عمه مِی در فیلم جدید اسپایدر من به ماریسا تومِی، بازیگر برنده‌ی اسکار، پیشنهاد شده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بر اساس منابع سایت Variety، پس از مذاکرات و تبادل نظر‌های فراوان، سرانجام نقش عمه مِی (عمه‌ی پیتر پارکر که جای مادرش را برایش پر می‌کرد) توسط مارول انترتینمنت به ماریسا تومِی پیشنهاد شد و وی در صورت توافق نهایی به بازیگر تازه انتخاب شده‌ی نقش اصلی اسپایدر من، یعنی تام هالند، در فیلم ملحق خواهد شد.

هالند پیش از بازی در فیلم جدید مجموعه‌ی اسپایدر من شرکت سونی، بر اساس قراردادی که بین سونی و مارول منعقد شد، در فیلم دیگر کمپانی مارول یعنی Captain America: Civil War که در سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد. نقش عمه مِی که احتمالا توسط تومِی بازی خواهد شد نیز از فیلم جدید اسپایدر من که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، کار خود را آغاز خواهد کرد.

تومِی سابقه‌ی طولانی‌ای در هالیوود و تلویزیون دارد. وی نامزد دو جایزه‌ی بهترین بازیگر مکمل زن آکادمی اسکار شده که موفق به بردن یکی از آنها به خاطر بازی در فیلم «عمه‌ی من وینی» هم شده است. با انتخاب شدن او که متولد بروکلین ایالت نیویورک است از یک چیز می‌توانیم مطمئن باشیم: اینکه او می‌داند چگونه نقش عمه مِی را بازی کند تا تماشاچی واقعا نیویورکی بودن این شخصیت را باور کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده