نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

تماشا کنید: از حالت «زامبی» بازی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کمپانی اکتیویژن و استودیو تری‌‌آرک در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵، از حالت پرطرفدار «زامبی» بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Shadows of Evil رونمایی کردند. با زومجی و تریلر معرفی این بخش همراه باشید.

حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 با بازی اصلی تفاوت زیادی خواهد داشت. وقایع این بخش در دهه ۴۰ میلادی و در شهر شیکاگو رخ می‌دهد، بنابراین در این بخش شاهد هیچ‌گونه از تکنولوژی‌های آینده نخواهید بود و تنها با استفاده از توانایی‌های خود و سلاح‌ها و شخصیت‌های جدید بازی، باید مقابل این موجودات ایستادگی کنید.

مارک لامیا، رئیس تری‌آرک در زمان معرفی این بخش گفت:

با حالت Call of Duty: Black Ops 3: Zombies – Shadows of Evil، تری‌‌آرک تجربه‌ای بی‌نظیر را برای طرفداران حالت زامبی این سری تولید کرده است. تیم ما نسبت به گذشته عمق و جذابیت بیشتری را به گیم‌پلی این حالت اضافه کرده و با روایت پیچیده که توسط بازیگران بزرگ انجام شده، طرفداران می‌توانند از این بخش نهایت لذت را ببرند.

درادامه تریلر معرفی حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

درادامه تری‌آرک اطلاعات بیشتری را هم از این حالت منتشر کرده است:

حالت Call of Duty: Black Ops 3: Zombies – Shadows of Evil بازیکنان را وارد یک دنیای وحشتناک می‌کند. بازیکنان در این نقطه از رازهای بزرگ رونمایی خواهند کرد و به مبارزه با یک نیروی قوی که سرنوشت آن‌ها را در دست خود گرفته می‌روند. وقایع این بخش در سال ۱۹۴۰ میلادی رخ می‌دهد و بازیکنان با انتخاب چهار شخصیت جادوگر، پلیس‌، مُشت‌زن و مونث، می‌توانند به مبارزه با این نیروی عجیب و غریب بروند. تمام شخصیت‌هایی که در این بخش مشاهده خواهید کرد توسط بازیگران واقعی صداگذاری شده‌اند. جِف گُلدبام (بازیگر فیلم‌های Jurassic Park, Independence Day)، هیتِر گِرَم (بازیگر فیلم‌های The Hangover 1-3, Californication)، مِیل مَک‌دونا (بازیگر فیلم‌های Captain America: The First Avenger, Band of Brothers)، ران پِرلمَن (بازیگر سریال و فیلم Sons of Anarchy, Hellboy) و رابرت پیکاردو (بازیگر فیلم‌های Star Trek: Voyager, Stargate SG-1) بازیگران بزرگی خواهند بودند که وظیفه صداگذاری شخصیت‌های این بخش را برعهده دارند.

نظر شما در رابطه با حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده