نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

نسخه کالکتور بازی Call of Duty: Black Ops 3 دارای یک یخچال فریزر واقعی خواهد بود!

از مجسمه فیث در بازی Mirror’s Edge: Catalyst ، تا قلاب ریکو در بازی Just Cause 3 ، همه و همه محتویات دوست‌داشتنی‌ را در نسخه کالکتور به بازیکن ارائه می‌دهند. اما شاید بتوان به نسخه کالکتور بازی Call of Duty: Black Ops 3، لقب یکی از عجیب‌ترین بسته‌های تاریخ را داد! با زومجی همراه باشید.

اکتیویژن و تری‌آرک این بار قوه‌ تخیل خود را فراتر از گذشته بردند و با قراردادن یک یخچال فریز کوچک واقعی در نسخه کالکتور بازی Call of Duty: Black Ops 3، اهمیت این نسخه را هرچه بیشتر کردند.

یخچال فریزری که در قسمت بالا مشاهده می‌کنید، به صورت واقعی است و کاربران با دراختیار داشتن آن، می‌توانند چند بطری کوچک را برای نگه‌داری در آن قرار دهند!

تری‌آرک در رابطه با نسخه کالکتور بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Juggernog و نسخه‌های ویژه دیگر این بازی گفته است:

نسخه کالکتور بازی Call of Duty: Black Ops 3 که با نام Juggernog شناخته می‌شود، بهترین پیشنهاد ما برای طرفداران قدیمی سری ندای وظیفه و بخش زامبی است. این نسخه دارای یک یخچال فریزر کوچک واقعی که با الهام از نوشابه‌های مخصوص بخش زامبی تولید شده خواهد بود. این نسخه همچنین دارای Season Pass بازی و نقشه بازسازی شده «Der Rise» از نقشه‌های قدیمی حالت زامبی تری‌آرک است. نسخه Hardened و دیلاکس بازی هم شامل این نقشه می‌شوند.

درادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده از سه نسخه ویژه بازی Call of Duty: Black Ops 3 را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها و مخصوصا نسخه کالکتور بازی با ما درمیان بگذارید:

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های نسل هفتم این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده