نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Horizon: Zero Dawn دارای بخش چند نفره نخواهد بود

بازی Horizon: Zero Dawn، جدیدترین ساخته استودیو گوریلا گیمز، خالق سری Killzone که در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد، دارای هیچ‌گونه بخش چندنفره‌ای نخواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با جان بارت وَن بیک، کارگردان بخش طراحی Horizon: Zero Dawn و لَمبِرت والتِربیک، تهیه‌کننده ارشد این بازی انجام شده، این دو نفر گفته‌اند «هسته اصلی Horizon: Zero Dawn یک بازی تک‌نفره خواهد بود»، اما در این بین برخی از خصوصیات آنلاین هم وجود خواهد داشت.

در این مصاحبه همچنین اطلاعات هیجان‌انگیز دیگری هم از بازی منتشرشده است. بازیکنان تقریبا می‌توانند تمام قسمت‌های دنیای جهان‌آزاد Horizon: Zero Dawn را کاوش کنند. تمام کوهستان‌ها، رودخانه‌ها، دره‌ها و چیزهایی که در بازی مشاهده خواهید کرد، همگی برای جست و جو در دسترس خواهند بود. نمایش اولیه بازی که در E3 2015 پخش شد، در یکی از دره‌های بسیار زیاد بازی رخ داده است.

در بازی Horizon: Zero Dawn مبارزات به سه قسمت تقسیم می‌شوند. بازیکنان در این بازی می‌توانند از تاکتیک مخفی‌کاری استفاده کنند، اما اگر زیاد با این قابلیت رابطه خوشی ندارند، سلاح‌های زیادی در بازی وجود دارد که می‌توانید به صورت مستقیم با روبات‌های بازی به مبارزه بروید. سومین بخش از مبارزات بازی هم که هنوز چیزی از آن مشاهده نکردم، به کار گذاشتن تله است:

راه‌های زیادی برای شخصی‌سازی شخصیت اصلی برای تبدیل کردن آن به چیزی که دوست دارید وجود دارد. شما همچنین می‌توانید مهارت‌های شخصیت اصلی بازی را در تمام زمینه‌ها گسترش دهید. سیستم پیشروی در بازی با سیستم پِرک رابطه مستقیم دارد، بنابراین شما می‌توانید قابلیت‌های شخصیت خود را گسترش دهید.

بازی Horizon: Zero Dawn شما را در کفش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخص به شکار روبات‌هایی که شبیه حیوانات رفتار می‌کنند قرار می‌دهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانه‌روز خواهد بود و جنگل‌ها، کوهستان‌ها و خرابه‌هایی که تمدن انسان‌ها در آن‌ها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است.

بازی Horizon: Zero Dawn در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری باری پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده