نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

اولین تصاویر از جان بِرنتال، بازیگر نقش «Punisher» در سریال Daredevil منتشر شد

فصل اول سریال Daredevil با موفقیت‌های خود، جان را برای حضور شخصیت‌های بزرگ دنیای مارول به فصل‌های بعدی این سریال باز کرد. یکی از این شخصیت‌ها Punisher معروف است که اخیرا تصاویری از بازیگر این نقش در صحنه فیلمبرداری منتشرشده که شما را دعوت به مشاهده آن‌ها می‌کنیم.

جان بِرنتال، بازیگر نقش شِین در سریال The Walking Dead، قرار است نقش پانیشِر معروف را در فصل دوم سریال Daredevil ایفا کند.

سازندگان و بازیگران سریال Daredevil این روزها درحال ضبط فصل دوم این سریال هستند. یکی از خبرنگارانی که در صحنه فیلمبرداری این سریال حضور پیدا کرده، اولین تصاویر را از جان برنتال در نقش Punisher منتشر کرده که درادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

متاسفانه، سمبل اصلی پانیشر که یک «جمجمه» است روی لباس بِرنتال قرار ندارد، اما باز هم اولین نگاه و تایید قطعی حضور پانیشر در سریال Daredevil، برای طرفداران دو‌آتیشه این شخصیت لذت‌بخش است.

علاوه بر پانیشر، در فصل دوم سریال دِردِویل شاهد حضور یکی دیگر از شخصیت‌های بزرگ دنیای کامیک مارول با نام «اِلِکتِرا» خواهیم بود. وظیفه ایفای این نقش را اِلادی یانگ، بازیگر فیلم G.I. Joe برعهده دارد.

به عنوان اولین نگاه، نظر شما در رابطه با برنتال به عنوان شخصیت پانیشر در سریال Daredevil چیست؟

فصل دوم سریال Daredevil اوایل سال ۲۰۱۶ از طریق شبکه استریمی Netflix پخش خواهد شد.

سریال Daredevil داستان شخصیتی با نام مَت مِرداک را بیان می کند. مرداک که یک وکیل قانون است، در سنین کودکی در یک سانحه بینایی خود را از دست می‌دهد، اما این اتفاق باعث نمی‌شود او از کمک به انسان‌های نیازمند اجتناب کند. روزها از طریق قانون و شب‌ها با ماسک خود، مَت به لطف توانایی‌های دیگر خود مانند تشدید حس بویایی و شنوایی، با بزرگ‌ترین خلاف‌کاران منطقه هِلزکیچِن، شهری که در آن زندگی می‌کند مبارزه می‌کند.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده