نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

مدت زمان انحصاری بودن نسخه آزمایشی Black Ops 3 برای پلی استیشن 4 مشخص شد

طی روزهای اخیر، کمپانی اکتیویژن تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3  برای پلی‌استیشن 4 را مشخص کرد. حال در خبری دیگر اطلاعاتی در رابطه با مدت زمان انحصاری بودن این نسخه برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم.

براساس اطلاعات منتشرشده، نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آگوست (بیست و هشتم مرداد الی دوم شهریور) و به مدت ۵ روز در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

البته این بدین معنی نیست که در تاریخ دوم شهریور، دارندگان پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند به تجربه نسخه آزمایشی بپردازند. احتمالا پس از این پنج روز سرورهای بازی برای بروزرسانی قطع خواهند شد و حداقل تا ۲۴ ساعت بعد، دوباره به راه خواهند افتاد. کمپانی اکتیویژن اعلام کرده تاریخ دقیق انتشار این نسخه برای پلتفرم‌های دیگر را اعلام خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست محتویات نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 چه چیزهایی را به شما ارا‌ئه خواهند داد، اما با پیش‌خرید نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی، می‌توانید حضور خود را در این نسخه قطعی کنید. متاسفانه نسخه آزمایشی این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر نخواهد شد.

با قرارداد همکاری جدید سونی و اکتیویژن، نسخه آزمایشی بازی Black Ops 3 زودتر برای کنسول نسل هشتمی این کمپانی منتشر خواهد شد. علاوه براین، در زمان انتشار بسته‌های الحاقی جدید، کاربران پلی‌استیشن یک ماه زودتر می‌توانند این محتویات جدید را تجربه کنند.

این روزها و در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵، اخبار زیادی در رابطه با Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شد. علاوه بر معرفی حالت زامبی این بازی، از نسخه کالکتور آن که شامل یک یخچال فریز کوچک واقعی خواهد بود رونمایی شد که در صورت از دست دادن این اخبار، می‌توانید آن‌ها را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده