نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

منتظر نمایش بازی‌های Fallout 4 و DOOM در QuakeCon امسال باشید

بازی‌های Fallout 4 و DOOM حضور پر رنگی در E3 امسال داشتند و از مورد انتظارترین بازی‌هایی هستند که در آینده منتشر خواهند شد. بسیاری از علاقه‌مندان پروپا قرص این‌ بازی‌ها منتظر نمایش دوباره آن‌ها هستند و به نظر می‌رسد نمایشگاه QuakeCon محل مناسبی برای حضور دوباره آن‌ها باشد.

شرکت بِتسدا در بیانه‌ای اعلام کرد که بازی‌های نامبرده شده را دوباره در نمایشگاه QuakeCon که کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود، به نمایش خواهد گذاشت. البته این تمام تلاش این شرکت برای حضوری موفق در QuakeCon 2015 نیست و پنل‌های جذابی نیز توسط بتسدا میزبانی خواهد شد.

در ادامه می‌توانید برنامه دقیق حضور بتسدا در این نمایشگاه را مطالعه کنید:

  • Fallout 4 - علاقه‌مندان این فرصت را دارند تا با ملحق شدن به تاد هوارد، کارگردان بازی،  در نمایش اختصاصی این بازی در QuakeCon شرکت داشته باشند. این نمایش روز دوم مرداد ماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار می‌شود.
  • DOOM - در روز شنبه، سوم مرداد ماه سال جاری، ساعت ۱۵ به وقت محلی، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در محل برگزاری نمایشگاه، به اعضای استودیو id Software بپیوندد و در پنل اخنصاصی این بازی در QuakeCon حضور پیدا کنند.
  • The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - استودیو سازنده این بازی از شرکت استودیوهای آنلاین ZeniMax  اقدام به رونمایی بخشی جدید از دنیای آنلاین The Elder Scrolls خواهد کرد. نمایش این بازی در QuakeCon روز دوم مرداد سال جاری،‌ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی آغاز خواهد شد.

زومجی را دنبال کنید تا به با رسیدن به روزهای برگزاری نمایشگاه QuakeCon، پوشش آن را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده