نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی MGS 5: The Phantom Pain در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ قابل بازی خواهد بود

علاقه‌مندانی که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ که ماه آینده در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد حضور یابند، درمیان کاربران عادی می توانند برای اولین بار بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ماه آینده و با شروع نمایشگاه گیمزکام، کونامی قرار است دو بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و Pro Evolution Soccer 2016 را برای بازی کردن در دسترس عموم قرار دهد.

کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، برای اولین بار می‌توانند طعم گیم‌پلی این دو بازی موردانتظار را بچشند. مارتین اِشنایدِر، یکی از مدیران کونامی گیمزکام را «بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان که بازیکنان در آن حضور پیدا خواهند کرد» خطاب کرده است.

کونامی همچنین گفته است طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری را از برنامه‌های خود در این نمایشگاه با طرفداران درمیان خواهد گذاشت.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ از تاریخ ۵ آگوست (چهارده مرداد) آغاز و در تاریخ ۹ آگوست (هجده مرداد) در شهر کُلن آلمان پایان می‌یابد. تا امروز مشخص شده است سونی یکی از بزرگ‌ترین غایبان این نمایشگاه خواهد بود و به جای آن، در نمایشگاه بازی‌های ویدیویی پاریس در پاییز امسال حضور خواهد یافت.

بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد. از طرفی دیگر بازی MGS 5: The Phantom Pain هم در تاریخ در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده