// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

انتشار بسته ویژه بازی های Prototype برای ایکس باکس وان

مایکروسافت امروز رسما تایید کرد که بسته نرم‌افزاری دو بازی Prototype یک و دو از هم اکنون برای ایکس‌باکس وان در دسترس است. سایت میجر نیلسون اطلاعات بیشتری را در رابطه با این بسته که Biohazard نامگذاری شده، منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

prototype کاور بازی

به گفته‌ی سایت ماجور نیلسون بسته‌ Biohazard اکنون از طریق فروشگاه ایکس‌باکس ایالات متحده با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای خرید در دسترس است. این بسته که در مجموع ۱۷ گیگابایت حجم دارد در کنار دو شماره بازی Prototype  محتوای دانلودی بازی را نیز شامل می‌شود.

اولین شماره بازی Prototype در سال ۲۰۰۹ برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3‌ توسط شرکت اکتیویژن منتشر شده بود. در این بازی ما وظیفه‌ی کنترل الکس مِرسِر، مردی با مهارت تغییر شکل که حافظه خود را از دست داده بود، داشتیم. شماره اول بازی در هنگام عرضه مورد استقبال بسیاری از سایت‌ها قرار گرفت یکی از منتقدان به نام جاستین کالورت در ستایش این بازی شخصیت اصلی و داستان بازی را جذاب بیان کرده بود.

ادامه بازی با نام Prototype 2 در سال ۲۰۱۲ روانه بازار جهانی شد. در این بازی ما از دید شخصیت جدیدی با نام گروهبان جیمز هلر، داستان را دنبال می‌کردیم. وظیفه‌ی ساخت هر دو شماره سری بازی Prototype برعهده رادیکال اینترنتیمنت بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده