// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۱

دلیل توقف ساخت بازی Dead Island 2 از زبان مدیر استودیوی یاگر

روز گذشته کمپانی دیپ سیلور اعلام کرد که استودیوی یاگر دیگر بر روی ساخت بازی Dead Island 2 کار نخواهد کرد. حال مدیر این استودیو امروز طی مصاحبه‌ای دلیل این جدایی را توضیح داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

روز گذشته به دنبال انتشار خبر جدایی کمپانی دیپ سیلور طی بیانیه‌ای توضیح داد که «با بازی Dead Island 2 ما می‌خواهیم محصولی به طرفداران این سری ارائه بدهیم که استحقاقش را دارند.» اما جدا از آن دیپ سیلور هیچ دلیل و توضیح خاصی مبنی بر اینکه چرا استودیوی یاگر را از این پروژه حذف کرده است ارائه نداد.

حال امروز طی مصاحبه‌ای تیمو اولمان مدیر استودیوی یاگر توضیح داد که جدایی آن‌ها به دنبال توافقی دو طرفه صورت گرفت مبنی بر اینکه این دو شرکت از برخی لحاظ با یک دیگر تفاوت دارند. به احتمال زیاد این مسئله که استودیوی یاگر در ساخت بازی‌های با کیفیت AAA به صورت مستقل فعالیت می‌کند یکی از دلایل این جدایی بوده است. اولمان در ادامه گفت:

تیم ما متشکل شده است از خلاق‌ترین مغزها و حرفه‌ای‌ترین متخصصان، کسانی که همگی از یک تفکر و هویت واحد بهره می‌برند. تیم ما با اشتیاق بسیار زیادی کار بر روی Dead Island 2 را شروع کرد و قصد داشت آن بازی را از لحاظ کیفیت وارد مرحله‌ی جدیدی کند. با این حال چشم اندازه استودیوی ما و کمپانی دیپ سیلور راجع به آینده‌ی این مجموعه با یکدیگر یکسان و هم سو نبود که به دنبال آن ما مجبور شدیم چنین تصمیمی بگیریم.

استودیوی یاگر بیش از همه بخاطر ساخت بازی «Spec Ops: The Line» نزد بازیکنان شناخته می‌شود و در حال حاضر نیز بر روی یک بازی دیگر در سبکی علمی تخیلی با نام «Dreadnought» کار می‌کند. اولمان همچنین اشاره کرد که تیم آن‌ها پروژه‌های دیگری را نیز در دست ساخت دارد اما فعلا نمی‌تواند اطلاعات بیشتری راجع به آن‌ها در اختیار طرفداران قرار دهد، هرچند او در پایان صحبت‌های خود گفت: «گیمزکام امسال بسیار فوق العاده خواهد بود».

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده