نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰

بازی شبیه ساز بز Goat Simulator مرداد ماه برای پلی‌استیشن 3 و 4 عرضه می‌ شود

بازی بسیار عجیب و جالب Goat Simulator یا همان شبیه ساز بز(!) استودیو کافی‌ استرین توسط استودیو دبل ایلون در تاریخ ۲۰ مرداد بر روی پلی‌استیشن 3 و 4 عرضه خواهد شد. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

اولین حضور Goat Simulator برروی کنسول‌های خانگی زمانی‌ بود که بازی در ماه آوریل (فروردین) بر روی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان پورت شد. پورت این دو نسخه از بازی نیز توسط استودیو دبل ایلون انجام گرفته بود. آنها برای پورت کردن بازی به گفته خودشان با کافی‌ استرین همکاری بسیار نزدیکی‌ داشتند تا بتوانند بازیی را ارائه بدهند که کاملا به نسخه اصلی‌ وفادار باشد.

دقیقا مانند نسخه‌های ایکس‌باکس، نسخه پلی‌استیشن بازی از بخش چندنفره Split-Screen محلی پشتیبانی‌ می‌کند. دو نفر برروی پلی‌استیشن 3 و ۴ نفر بر روی پلی‌استیشن 4. همچنین بازی یک بخش جدید به نام GoatVR خواهد داشت که بنا به گفته استودیو سازنده تجربه واقعیت مجازی شبیه‌ساز یک بز خواهد بود! این بخش نیازی به هدست واقعیت مجازی نخواهد داشت و هم‌اکنون به طور کامل ساخته نشده اما یک نسخه اولیه از این بخش بر روی پورت Goat Simulator روی پلی‌استیشن قرار خواهد داشت.

مارک ساوت رئیس بخش اجرایی دبل ایلون گفت:

ما هنوز باید بر روی وصل شدن یک هدست واقعیت مجازی برای این قسمت از بازی کار کنیم اما در حال حاضر شما می‌توانید بدون داشتن هدست از این شبیه‌ساز واقعیت مجازی لذت ببرید. همچنین ما قابلیت چند نفره‌ی امتیاز را در بازی قرار داریم زیرا چند نفر از کسانی‌ که نسخه آزمایشی‌ بازی را امتحان کرده بودند از این مسئله که گاهی اوقات نمی‌توانید ببینید کجا می‌روید شکایت کرده بودند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده