نویسنده: مجید سجادی
// جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶

پیش‌فروش StarCraft 2: Legacy of the Void آغاز شد

بلیزارد اعلام کرد که نسخه‌ی جدید سری استارکرفت برای پیش‌فروش در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

آخرین نسخه از سه‌گانه‌ی استارکرفت ۲ امسال عرضه خواهد شد و از امروز برای پیش‌خرید در دسترس است. بلیزارد اعلام کرد که دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی مختص کسانی است که بازی را از برخی خورده‌فروش‌های مشخص تهیه کنند. همچنین درصورتی که بازی را بطور مستقیم از سایت بتل‌نت پیش‌خرید کنید بلافاصله به سه ماموریت پیش‌درآمد به نام Whisper of Oblivion که در ماه جون معرفی شد دسترسی پیدا خواهید کرد.

نسخه‌ی استاندارد بازی Legacy of the Void با قیمت ۴۰ دلار هم به‌صورت فیزیکی و هم به‌صورت دیجیتال در دسترس است ولی نسخه‌ی لوکس‌ و تجملی (Deluxe Edition) بازی  فقط به‌صورت دیجیتال برای پیش‌خرید عرضه شده است. این نسخه‌ی که ۶۰ دلار قیمت دارد، شامل یک پِت با نام Archon Battle برای بازی World of Warcraft، یک کارکتر مونت با نام Void Seeker برای بازی Heroes of the Storm، طرحی اختصاصی برای نیروهای بازی StarCraft و همچنین طرحی خاص برای کارت‌های بازی HearthStone است. همچنین برای طرفداران دو‌آتیشه که وضع مالی خوبی دارند نسخه‌ی کالکتورز ادیشن عرضه‌ خواهد شد. این نسخه که هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است، شامل تمامی محتوای اضافی نسخه‌ی لوکس و همچنین یک کتابچه‌ی راهنمای جلدسخت، یک دی‌وی‌دی شامل میان‌پرده‌‌های بازی و یک سی‌دی شامل موسیقی متن بازی است.

بلیزارد اعلام کرد که این بسته‌ی توسعه‌ی استارکرفت نیازی به بسته‌های پیشین ندارد و نیازی نیست نسخه‌های گذشته را تهیه کنید. مشخص شد که کلیه محتوای اضافه شده به The Arcade برای تمام سازندگان ماد در دسترس است و لازم نیست که این نسخه‌ را تهیه کنند. The Arcade بخشی رایگان است که سازندگان ماد ‌می‌توانند دستاورد‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

متاسفانه بلیزاد تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی Legacy of the Void اعلام نکرده است و تنها بیان کرد که این بازی در زمستان سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: PCGAMER


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده