// شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: انتشار ویدیوی تبلیغاتی زیبا و هیجانی از فیلم Attack on Titan

اولین ویدیو از فیلم سینمایی Attack on Titan منتشر شد. این ویدیو شامل صحنه‌هایی هیجانی از حملات تایتان ها به دیوار ماریا و مبارزات ارن یاگر نمایش داده می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

«حمله به تایتان » مانگایی ژاپنی و محبوب که در اندک زمانی موفقیت زیادی را به دست آورد. این مانگا بعدها با تایید سوزوکازه ریو، نویسنده Attack on Titan به انمی ژاپنی تبدیل شد که هر چند بسیار محبوب بود، اما نیمه کاره مانده و هنوز دقیقا تاریخ پخش فصل دوم آن مشخص نیست. همین محبوبیت باعث شد تا شینجی هیگوچی وظیفه‌ی کارگردانی فیلمی سینمایی از این مانگای هیجان انگیز را در دست بگیرد. ویدیوی زیر شامل صحنه‌هایی هیجانی با جلوه‌های بصری بسیار زیبایی است.

بخش اول این فیلم ابتدا در تاریخ ۱ آگوست (دهم مرداد ماه)‌ در کشور ژاپن و سپس در پاییز امسال در ایالات متحده اکران می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی برای پخش بخش دوم Attack on Titan اعلام نشده است.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p | دانلود ویدیو با کیفیت 720p

داستان این فیلم  اقتباسی در رابطه با دو خواهر و برادر ناتنی به نام‌های ارن ییگر با هنرپیشگی هاروما میورا و خواهر ناتنی او میکاسا آکرمن با هنرپیشگی کیکو میزوها است که بعد از سقوط دیوار اول ماریا با سختی‌های بسیاری روبرو می‌شوند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده