نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳

تماشا کنید: نسخه‌ اصلی ویدئوی گیم‌پلی بازی Fallout 4

اگر نمایش بازی Fallout 4 در جریان رویداد خبری ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 را از دست داده‌اید، و یا مایلید که این تریلر را بدون صدای گوینده روی آن تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که با زومجی همراه باشید.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید در واقع نسخه‌ی کامل همان تریلری است که در رویداد خبری ایکس‌باکس نمایش داده شد. در این ویدئو که حدود ۵ دقیقه و نیم طول می‌کشد، محیط‌های مختلف Fallout 4 را مشاهده می‌کنیم که نسبت به بازی‌های قبلی این مجموعه، متنوع‌تر و البته رنگارنگ‌تر به نظر می‌رسند. همچنین تعدادی از شخصیت‌های بازی مثل «کادزوُرث» و «پرستون گاروی» در این ویدئو دیده می‌شوند. اما مهمترین چیزی که تریلر زیر به ما نشان می‌دهد، ویژگی‌ها مختلف گیم‌پلی Fallout 4 است؛ کاربرد سگ همراه در بازی،‌ تغییر نمای اول شخص پس از پوشیدن زره قدرت، مکانیزم ارتقا یافته‌ی VATS و همچنین تغییرات کوچک اما تاثیرگذار بازی در بخش تیراندازی، تنها گوشه‌هایی از گیم‌پلی Fallout 4 هستند که در ویدئوی زیر نمایش داده می‌شوند.

دانلود ویدئو

Fallout 4 همچون سایر بازی‌های این سری دارای داستانی پیچیده نیز خواهد بود؛ اخیرا در خبرها داشتیم که صداپیشگان این بازی طی ۲ سال حدود ۱۳٫۰۰۰ خط دیالوگ بران آن گفته‌اند. بتسدا چندی پیش اعلام کرد که بازی‌های Fallout 4 و DOOM در نمایشگاه QuakeCon 2015 حضور پررنگی خواهند داشت؛ احتمالا در این مراسم علاوه بر اطلاعات مختلف، شاهد انتشار تریلر جدید Fallout 4 نیز خواهیم بود.

Fallout 4 در تاریخ ۱۳ آبان ۹۴ برای رایانه‌های شخصی‌ ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اولین نگاه ویدیویی زومجی به این بازی را از دست ندهید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده