// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

انتشار بروزرسانی بعدی نسخه پی‌‌سی بازی Batman: Arkham Knight در ماه آینده

در شلوغی شایعات پیرامون عدم حل مشکلات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight تا پاییز امسال، وارنر برادرز از بروزرسانی‌‌ جدیدی رونمایی کرد که به صورت هدفمند برای حل لیست بلندی از مشکلات بازی ارائه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بیانیه‌ی منتشر شده توسط وارنر برادرز در رابطه با انتشار جدیدترین بروزرسانی بازی Arkham Knight برای رایانه‌های شخصی به شرح زیر است:

 وارنر برادرز اینتراکتیو اینترتیمنت، راک‌استدی و همکاران ما در نظر دارند که بروزرسانی موقتی را برای بازیکنان موجود در ماه آگوست عرضه کنند. این بروزرسانی بسیاری از مشکلات بازی را که ما در تاریخ ۲۷ ژوئن (ششم تیرماه) لیست کرده بودیم، رفع می‌کند. ما جزئیاتی بیشتر را در هنگام نهایی شدن این بروزرسانی موقت، طی هفته‌های آینده ارائه می‌کنیم.

توجه داشته باشید که در بیانیه مشخصا از «در نظر داشتن» استفاده شده‌، بنابراین ماه آگوست زمانی است که توسعه دهندگان علاقه دارند تا بروزرسانی را برای رایانه‌های شخصی منتشر کنند. در نتیجه این برنامه به راحتی قابل از دست رفتن است. مانند برنامه عرضه‌ نسخه‌ی بدون مشکل از بازی Batman: Arkham Knight برای نسخه رایانه‌های شخصی که هیچگاه عملی نشد. البته اگر واقعا اینطور برنامه‌ای را توسعه‌دهندگان در کوتاه مدت برای بازی Batman: Arkham Knight داشته باشند.

در ضمن باید توجه کرد که این بروزرسانی موقت تنها برای حل مشکل «بازیکنان موجود» است. این یعنی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آخرین شماره بتمن، هنوز به استانداردهای لازم جهت عرضه‌ی دوباره در فروشگاه‌ها نرسیده است.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده