نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: صحنه های جدید در تبلیغ تلویزیونی فیلم چهار شگفت انگیز

کمپانی 20th Century Fox به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از فیلم چهار شگفت انگیز به نمایش گذاشته است که صحنه‌ها و نکات جدیدی را از این فیلم به نمایش می‌گذارد. با زومجی همراه باشید.

پیش از این عنوان شده بود که هسته‌ی اصلی داستان فیلم جدید چهار شگفت انگیز از کامیک‌بوک‌های Ultimate Fantastic Four الهام گرفته شده است و قسمت جدید فیلم در واقع باز-اِنگاری معاصری از تیم ابر قهرمانی اصلی در کامیک بوک‌های مارول است. داستان در مورد چهار جوان گوشه‌گیر است که به یک دنیای متفاوت و خطرناک می روند، دنیایی که موجب تغییرات فیزیکی شکوک آور در آنها می‌شود. زندگی آنها دستخوش تغییرات برگشت‌ناپذیری می شود و تیمشان باید تلاش کند تا مهارت‌های افسارگسیخته‌ی جدیدشان را تحت کنترل در‌آورند و با همکاری با هم زمین را از شر دوست قدیمیشان که اکنون به دشمنی خطرناک مبدل شده است نجات دهند.

Miles Teller

در لیست بازیگران این فیلم می‌توان این اسامی را مشاهده کرد: مایلز تِلِر (بازیگر جوان فیلم Whiplash) در نقش رید ریچاردسون (Mr. Fantastic)، کِیت مارا (بازیگر سریال House of Cards) در نقش سو اِستورم (The Invasible Woman)، مایکل جردن (بازیگر فیلم های Fruitvale Station و Chronicle) در نقش جانی اِستورم (The Human Torch) و در نهایت جِیمی بِل (هنرپیشه ی The Advantures of Tintin) در نقش بِن گریم (The Thing). از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به این افراد اشاره کرد: توبی کِبِل (بازیگر فیلم Dawn of the Planet of the Apes) در نقش دکتر دووم، رِگ کتی (بازیگر سریال The Wire) در نقش دکتر فرانکلین و تیم بلِیک نیلسون (بازیگر فیلم O Brother, Where Art Thou?) در نقش هاردی اِلدِر.

کارگردان این فیلم جاش فرانک (کارگردان Chronicle) و نویسنده و مدیر تولید این پروژه نیز سیمون کینبِرگ است که پیش از این X-Men: Days of Future Past را از او داشتیم. قسمت جدید چهار شگفت انگیز در تاریخ 16 مرداد اکران خود را آغاز خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم چهار شگفت انگیز را تماشا کنید:

| دانلود ویدئو با رزولوشن 720p

منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده