نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

صحبت های سم ریمی در مورد فیلم جدید اسپایدرمن

در حالیکه مارول برای دومین بار در چند سال اخیر می‌خواهد سری اسپایدرمن خود را بازسازی کند، سم ریمی، کسی‌ که برای اولین بار اسپایدرمن را بر روی سینما آورد، در مورد فیلم جدید اسپایدرمن صحبت‌هایی کرد.

در مصاحبه‌ای که ریمی اخیرا با ام‌تی‌وی داشت گفت:

من هر دو فیلم اسپایدرمن به کارگردانی مارک وب را دیدم و هر دوی آنها عالی‌ بودند و خیلی‌ خوشحالم که مارول تصمیم گرفته که داستان این شخصیت را به دبیرستان ببرد و فکر می‌کنم این یک کار‌تازه خواهد بود. من شخصاً داستان‌های کمیک مورد علاقه‌ام از  اسپایدرمن آنهایی بود که داستانش در زمان دبیرستان می‌گذشت. من به این موضوع که تیم مارول می‌دانند چه کاری میخواهند بکنند ایمان دارم.

برای یک ابر قهرمان دشواری‌های منحصر به فردی در رفتن به دبیرستان وجود دارد. این داستان منحصر به فرد است دقیقا مانند خود اسپایدرمن.

جان واتز کارگردانی فیلم جدید اسپایدرمن را بر عهده دارد و بازیگر جوان، تام هلند نقش اسپایدرمن را در این فیلم بازی خواهد کرد. اسپایدرمن جدید برای اکران در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) در آمریکا برنامه‌ریزی شده است اما قبل از آن قرار است در قسمت سوم فیلم کاپیتان آمریکا تحت نام Civil War حضور پیدا کند. هنوز تاریخ رسمی‌ برای اکران فیلم در انگلستان اعلام نشده است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده