نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲

رئال مادرید و الکترونیک آرتز،‌ قرارداد رسمی برای بازی FIFA 16 امضا کردند

در خبری که امروز توسط الکترونیک آرتز منتشر شد،‌این شرکت از امضای قرارداد با تیم فوتبال رئال مادرید خبر داد. با این قرارداد، بازی Fifa 16 به بازی رسمی این تیم تبدیل شد. با زومجی همراه باشید.

در  این خبر، الکترونیک آرتز اسکرین‌شات‌هایی از تیم فوتبال رئال مادرید در بازی FIFA 16 منتشر کرد.

جیمی مک‌کینلی نائب رئیس بازاریابی الکترونیک آرتز در باره این خبر گفت:

ما مفتخریم که تیم رئال مادرید را به عنوان شریک رسمی خود معرفی کردیم و با این کار به طرفداران این فرصت را دادیم که توسط این بازی و با اتکا به شباهت بسیار زیاد بازیکنان به هم‌تایان واقعی خودشان خود را به تیم نزدیک‌تر حس کنند. تیم رئال مادرید یکی از پرطرفدار ترین تیم‌های فوتبال جهان است و ما به همین دلیل می‌خواهیم در سال‌های آتی ارتباط نزدیک‌تری با این تیم ایجاد کنیم.

مدیر ارتباطات صنعتی رئال مادرید، امیلیو بوتراگوانیو، نیز گفت:

ما خیلی خوشحالیم که با EA Sports  به عنوان شریک رسمی خود همکاری می‌کنیم. آنها در زمینه بازی‌های فوتبال بهترین شرکت صنعت بازی‌سازی هستند و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا این همکاری آغاز شود تا بتوانیم برای طرفداران خود یک تجربه فراموش نشدنی فراهم کنیم. بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید فیفا بازی می‌کنند و من می‌دانم که آنها هم نمی‌توانند برای FIFA 16 صبر کنند.

با این قرارداد ما شاهد ساخت بازیکنان رئال مادرید و ورزشگاه آنها، سانتیاگو برنابئو با جزئیات بسیار بیشتر خواهیم بود. هچنین اسکن‌های سه بعدی به روز شده از ۱۴ بازیکن محبوب تیم مانند کریستیانو رونالدو، سرجیو راموس، خامس رودریگز، لوکا مودریچ و کریم بنزما در نسخه جدید فیفا قرار خواهد گرفت.

FIFA 16 در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر خواهد شد.

منبع: Dual shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده