نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی بعدی خالق Assassin's Creed به صورت اپیزودی و جهان‌ باز خواهد بود

خالق سری Assassin's Creed یعنی پاتریس دِیزیلتس اعلام کرد که بازی بعدی او که Ancestors: The Humankind Odyssey نام دارد یک اکشن/ماجرایی با روایت داستانی سریالی خواهد بود که در دنیایی بزرگ و جهان‌باز جریان دارد. با اطلاعات بیشتر راجع به این بازی، همراه زومجی باشید.

دِیزیلتس در گفتگویی که با نشریه گیم‌اینفورمر داشته توضیح داد که چگونه تیم تحت هدایت او در حال بهبود دادن مشکل کمبود زمان بازی در بازی‌های اپیزودی است.

او در این‌باره گفت که نه تنها بعضی از بازی‌های سریالی از کمبود ارزش تکرار رنج می‌برند بلکه گاهی اوقات بازیکنان با مشغول شدن در زمان بین عرضه دو اپیزود، از ادامه دادن داستان بازی صرف نظر می‌کنند.

Ancestors یک بازی اپیزودی با داستانی قوی است که شما را در فضای خالی بین انتشار اپیزودها نگه می‌دارد. دِیزیلتس درباره این بازی گفت:

اگر هدف شما به عنوان یک غارنشین، مطیع کردن آتش برای استفاده ابزاری است، وقتی در دنیایی بزرگ و بدون محدودیت قرار می‌گیرید، می‌بینید که می‌توانید از این آتش برای مقاصدی دیگر استفاده کنید و سعی‌تان بر این باشد که زنده بمانید و در ادامه می‌توانید دانش خود درباره هر چیزی را به نسل‌های بعد منتقل کنید.

این بازی در تاریخ جریان خواهد داشت و شامل چند شخصیت اصلی در زمان‌های مختلف خواهد بود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را خواهند داشت. دِیزیلتس به عنوان طراح و کارگردان بازی، بیش از ۲۰ سناریو را در ذهن خود دارد. سناریوهایی که شامل دوران استفاده از حیوانات به منظور کشاورزی، انقلاب پنی‌سیلین و اولین فرود انسان روی کره ماه می‌شوند.

داستان بازی آن طور که پیدا است بر روی جنگ و خونریزی متمرکز نخواهد بود و بیشتر بر روی نحوه پیشرفت تمدن انسان و بقای بشر است.

دِیزیلتس درباره مراحل بازی و شروع آن گفت:

در مراحل اولیه بازی باید سعی کنید تا آتش را مهار کرده و از آن برای نجات خود و خانواده‌تان استفاده کنید. ما هنوز راجع به این که این موضوع یک ماموریت باشد یا یک مرحله تصمیمی نگرفته‌ایم اما هر زمان که یک قابلیت جدید معرفی می‌کنیم، این موضوع با داستان نوع بشر مرتبط است.

ما جلوه‌های بصری هالیوودی زیادی را در بازی گنجانده‌ایم و آن را در فضایی بزرگ و جهان‌باز بسط داده‌ایم. شاید فکر کنید بازی شبیه به ماینکرفت است اما در این بازی خبری از مکعب نیست و محیط و پیرامون با کیفیتی بسیار بالا و درجه یک طراحی و تولید شده‌اند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده