نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

احتمالا بسته های الحاقی بیشتری برای بازی Mortal Kombat X عرضه خواهد شد

به احتمال بسیار زیاد، کار بسته‌های الحاقی بازی Mortal Kombat X با شخصیت تِرِمور به پایان نخواهد رسید و احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن شخصیت‌های بیشتری به این بازی مبارزه‌ای باشیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو نِدِررِلم با یک پخش زنده جدید در شبکه توئیچ، گیم‌پلی شخصیت ترمور و حرکات او را به طرفداران نشان داد. اگر هنوز با شیوه مبارزه این شخصیت آشنایی ندارید، می‌توانید روند گیم‌پلی شخصیت ترمور در بازی Mortal Kombat X را در زومجی مشاهده کنید.

در این پخش زنده سازندگان اشاره کردند با انتشار چهارمین بسته الحاقی، نخستین دسته از بسته‌های الحاقی بازی Mortal Kombat X با نام Kombat Pack 1 به پایان می‌رسد. در گذشته تنها با نام Kombat Pack از بسته‌های الحاقی بازی مورتال کامبت ایکس‌ یاد می‌شد و اضافه شدن عدد یک به آن، این احتمال را می‌دهد که در آینده شاهد بسته Kombat Pack 2 یا بیشتر باشیم.

سازندگان در صحبت‌های خود این خبر را به صورت رسمی تایید نکردند، بنابراین تا زمان انتشار اخبار رسمی نباید این خبر را به صورت رسمی در نظر گرفت.

هنوز شخصیت‌های زیادی وجود دارند که بازیکنان خواستار اضافه شدن آن‌ها به بازی Mortal Kombat X را دارند، بنابراین به احتمال بسیار زیاد در آینده شاهد انتشار بسته‌های الحاقی بیشتری برای این بازی باشیم.

بازی Mortal Kombat X هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده