نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

تایید شد: عرضه Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 و پی‌سی

ظاهرا قرارداد همکاری اسکوئر انیکس و مایکروسافت برای انحصاری بودن بازی Rise of the Tomb Raider زیاد طولانی مدت نخواهد بود و این بازی پس از یک سال برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

پس از یک سال طفره رفتن اسکوئر انیکس برای اعلام مدت زمان قرارداد همکاری آن‌ها با مایکروسافت برای انحصاری بودن بازی Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس، این کمپانی دقایقی پیش اعلام کرد نسخه جدید سری بازی‌های تومب رِیدر اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

البته این انتهای ماجرا نیست. پس از انتشار بازی Rise of the Tomb Raider در پاییز سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس، اوایل سال ۲۰۱۶ این بازی برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم هم عرضه خواهد شد. کمپانی مایکروسافت وظیفه انتشار این بازی بر روی ایکس‌باکس وان را برعهده دارد و از طرفی دیگر، در روند تولید بازی هم به استودیو کریستال داینامیک کمک کرده است.

کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۴ از انحصاری بودن بازی Rise of the Tomb Raider برای کنسول‌های ایکس‌باکس خبر داد. پس از آن اسکوئر انیکس بارها تایید کرد انحصاری بودن این بازی «مدت زمان خاصی دارد» و با این خبر، متوجه شدیم تا چه زمان شاهد انحصاری بودن ماجراجویی‌های جدید لارا در کنسول‌های ایکس‌باکس هستیم.

بنابراین بازی Rise of the Tomb Raider پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده