نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کارگردان فیلم X-Men از احتمال ترکیب این فیلم با «چهار شگفت‌انگیز» می‌گوید

برایان سینگر، کارگردان فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» که جدیدترین نسخه از این سری است، اخیراً در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت فیلمی از مردان ایکس با حضور قهرمانان فیلم Fantastic Four صحبت کرده است.

سینگر در مصاحبه با بخش سینمایی وبسایت یاهو گفت که با تیم سازنده‌ی فیلم بازسازی‌شد‌ه‌ی Fantastic Four درباره‌ی همکاری احتمالی با آن‌ها صحبت کرده است. او گفت:

گزینه‌ها روی میز هستند. [آن فیلمِ ترکیبی] یک همکاری طبیعی خواهد بود چون هر دوی‌ آن‌ها فیلم‌هایی با گروهی از قهرمانان هستند و برای انجام این کار روندی طبیعی وجود دارد.

زمانی که از او درباره‌ی چگونگی ساخت فیلم و اینکه در نهایت به شکل می‌شود سوال شد، سینگر اضافه کرد:

زمان آن را مشخص می‌کند. فعلاً تا همین حد می‌گویم.

نسخه‌ی جدید فیلم چهار شگفت‌انگیز که با بازیگران جدید بازسازی شده چند هفته‌ی دیگر اکران خود را آغاز می‌کند، اما فیلم مردان ایکسِ سینگر اردیبهشت سال آینده روانه‌ی سینماها خواهد شد. پیشتر هم رایان ریندولز، بازیگر شخصیت ددپول از احتمال حضورش در دنیای مردان ایکس گفته بود و هیو جکمن هم به ترکیب دنیاهای Avengers و X-Men علاقه نشان داده بود. به هر حال قبل از اینکه تمام این جابه‌جایی و همکاری‌ها صورت گیرد، می‌توانید نگاهی به دشمن اصلی فیلم X-Men: Apocalypse داشته باشید و تبلیغ‌های تلویزیونی Fantastic Four را تماشا کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده