نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

خریداران بازی Wolfenstein، به زودی می توانند نسخه آلفا بخش چند نفره DOOM را تجربه کنند

همان‌طور که شرکت بتسدا در گذشته وعده داده بود، کاربرانی که بازی Wolfenstein: The New Order را پیش‌خرید کردند، به‌زودی می‌توانند نسخه آلفا بخش چندنفره بازی موردانتظار DOOM را تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

متاسفانه بتسدا هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه آلفا بخش چندنفره بازی DOOM را اعلام نکرده و تنها به جمله «طی ماه‌های آتی» بسنده کرده است.

کسانی که بازی Wolfenstein: The New Order را پیش‌خرید کردند و کدی که در جعبه بازی قرار داشت را در شبکه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس لایو و استیم وارد کردند، اگر خوش‌شانس باشند، می‌توانند نسخه آلفا این بازی موردانتظار را تجربه کنند.

لازم به ذکر است که بتسدا تنها «کاربران انتخابی» را برای آزمایش نسخه آلفا بازی DOOM انتخاب خواهند کرد، اما نگران نباشید، چراکه درصورت انتخاب نشدن برای تست نسخه آلفا، «تمام کاربرانی» که بازی ولفنشتاین را پیش‌خرید کنند، در نسخه آزمایشی شرکت خواهند کرد.

فایل کاربرانی که بازی Wolfenstein: The New Order را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کردند، به صورت خودکار در شبکه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس لایو و استیم ضبط شده است.

بتسدا همچنین اعلام کرده کاربرانی که در نمایشگاه QuakeCon 2015 حضور یابند، می‌توانند گیم‌‌پلی نسخه پیش از آلفا بازی DOOM را هم تجربه کنند. طرفداران همچنین می‌توانند در نمایشگاه QuakeCon امسال، انتظار انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی را داشته باشند.

نسخه جدید سری بازی‌های Doom بهار سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه آزمایشی این بازی قبل از عرضه آن دراختیار تمام کاربرانی که بازی Wolfenstein: The New Order را پیش‌خرید کردند قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده