نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اجرای بازی Half Life بر روی ساعت هوشمند اندرویدی!

اخیرا اخباری مبنی بر عرضه بازی Half-Life بر روی هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی که نامش وایو است منتشر شده بود. اما امروز شما می‌توانید این بازی را بر روی ساعت هوشمند خود به لطف آموزش دیو بنت بازی کنید!

بازی بر روی ساعت هوشمند اندروید کمپانی ال‌جی به نام LG G اجرا می‌شود. اینکار با استفاده از برنامه SDLash امکان‌پذیر شده است که از موتور GoldEngine استفاده می‌کند. بنت در آموزش خود تأکید کرده که این آموزش صرفا برای نشان دادن توانایی ساعت هوشمند ال‌جی برای اجرای این بازی است و کنترل‌های بازی بر روی صفحه کوچک ساعت بسیار سخت است. نرخ فریم بازی بر روی ساعت هوشمند ال‌جی بین ۲ فریم بر ثانیه تا ۳۰ فریم بر ثانیه متغیر است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360pدانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بنت در آموزش خود می‌گوید:

مسلما در صحنه‌هایی که گرافیک سنگین و نور پردازی خاص وجود دارد نرخ فریم افت فاحشی می‌کند. همچنین بازی کردن بر روی ساعت هوشمند اندروید به خودی خود بسیار سخت است خصوصاً اینکه بازی یک بازی اول شخص شوتر باشد و بر روی یک صفحه ۱.۶۵ اینچی‌ در حال اجرا باشد. کنترل بازی تقریبا غیر ممکن است. همچنین با کشیدن انگشت به سمت چپ در حال اجرای بازی، ساعت به صفحه قبلی‌ خود بر می‌گردد.

استفاده از اپلیکیشن SDLash قبلا این اجازه را به برنامه‌نویسان داده بود که عنوان کلاسیک دیگر استودیو والو یعنی Team Fortress Classic را برروی ساعت‌های هوشمند اجرا کنند. 

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده