نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

اولین تصویر و اطلاعات از بازی جدید سازندگان Castlevania: Lords of Shadow

استودیو مِرکوری اِستیم، سازنده بازی Castlevania: Lords of Shadow، این روزها درحال ساخت یک بازی کاملا جدید است. این استودیو اخیرا اولین تصویر را از بازی خود منتشرکرده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

در وبسایت رسمی استودیو مرکوری استیم، بر روی تصویری که در قسمت بالا مشاهده می‌کنید این جمله نوشته شده است:

به کاوش و جست و جو در دنیاهای مختلف، موجودات و قهرمانان جدید بپردازید. به‌زودی منتظر اخباری در رابطه با این بازی باشید.

با جست و جو در این وبسایت، اطلاعات دیگری از اتمسفر احتمالی این بازی بدست آمده است:

تولید شده توسط منابع مالی وزارت صنایع، انرژی و توریستی به همراه برنامه‌های ملی برای تحقیقات علمی. تولید و ارائه نوآوری در صنعت تکنولوژی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶

براساس اطلاعات بدست آمده در این وب‌سایت، ظاهرا بازی جدید مرکوری استیم «چند سبک مختلف» را در گیم‌پلی خود دنبال خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست بازی جدید سازندگان Castlevania: Lords of Shadow می‌تواند چه جیزی باشد، اما احتمالا در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ اولین شاهد انتشار اولین اطلاعات از این بازی مرموز باشیم.

دِیو کاکس، رئیس سابق مرکوری استیم در سال ۲۰۱۲ اعلام کرده بود تیم آن‌ها علاقه زیادی به ساخت یک بازی دیگری از سری «Contra» دارد:

در مرکوری استیم ما ایده‌های بسیار جدیدی داریم که به شخصه فکر می‌کنم فوق‌العاده عالی هستند. دوست داریم این ایده‌ها را وارد بازار کنیم. امیدواریم با موفقیت Castlevania: Lords of Shadow 2، امکان انجام این کارها برای ما فراهم شود.

در سال ۲۰۱۲ همچنین مشخص شده بود بازی جدید مرکوری استیم برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

کاکس سال گذشته استودیو مرکوری استیم که در شهر مادرید واقع شده است و کمپانی کونامی هم مالکیت آن را در دست دارد را ترک کرد.

نظر شما در رابطه با اولین اطلاعات و تصویر منتشرشده از بازی جدید سازندگان Castlevania: Lords of Shadow چیست؟

دو بازی Castlevania: Lords of Shadow و Castlevania: Lords of Shadow 2 که توسط مرکوری استیم تولید شده‌اند، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند. برخلاف نسخه اول این بازی، نسخه دوم نتوانست موفقیت زیادی کسب کند و همین مسئله، باعث جدایی برخی از افراد کلیدی این استودیو اسپانیایی از مرکوری استیم شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده