نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

حتی با «مکالمه» هم می توانید پیروز باس فایت های بازی Deus Ex: Mankind Divided شوید

در نسخه جدید سری بازی‌های Deus Ex با نام Mankind Divided، می‌توانید در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها با آن‌ها مبارزه و با صحبت‌های خود، باعث از بین رفتن آن‌ها شوید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس صحبت‌های پَتریک فورتیِر، کارگردان بازی Deus Ex: Mankind Divided، این روش یکی از چند روش مختلفی است که تیم آن‌ها از شیوه‌های مختلف برای پیگیری روند بازی استفاده می‌کنند.

فورتیر اعلام کرده در بازی Deus Ex: Mankind Divided بالانس بیشتری در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها نسبت به بازی Deus Ex: Human Revolution ایجاد شده است. با صحبت کردن با باس‌فایت‌ها امکان رخ‌دادن اتفاقات متفاوتی وجود خواهد داشت:

در بازی Deus Ex: Human Revolution و به دلیل نحوه طراحی بازی، باس‌فایت‌ها در صحنه‌های میان پرده از بین می‌رفتند. شما هیچ انتخابی در این بخش نداشتید، اما در Mankind Divided ما این بخش را از ابتدا طراحی کردیم.

سازندگان بازی Mankind Divided همچنین در گذشته گفته بودند قابلیت مبارزه با باس‌فایت‌ها به صورت مخفی‌کاری را از قسمت اول این سری به این بازی بازمی‌گردانند.

سه خصوصیت اصلی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام‌های مبارزه، صحبت کردن ومخفی‌کاری، صحنه‌های مختلفی را در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها، داستان و سرنوشت آن‌ها ایجاد می‌کند.

Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تماشای «اولین تریلر» گیم‌پلی این بازی نشدید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده گیم‌پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided در E3 2015 بپردازید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده